Gå til innhold

Er dette prippent av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke når gutter jeg matcher med sier «du er deilig» «du er sexy» osv. Da tenker jeg med engang det kun er sex de vil ha med meg. Savner å få komplimenter som «du er nydelig» «du er vakker» osv osv..

 

J 18 år

Anonymkode: 639b5...69b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes komplimenter som "du er sexy" og "du er deilig" er litt vulgært når det kommer fra noen jeg ikke kjenner. Men så er nok jeg litt prippen også :)  

Anonymkode: f278f...558

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Svigermor skrev:

Hvorfor vil du bare har komplimenter som går på utseendet?

Hvordan kan en fyr som ikke kjenner meg komplimentere meg som person, altså personligheten? :) 

Anonymkode: 639b5...69b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker ikke når gutter jeg matcher med sier «du er deilig» «du er sexy» osv. Da tenker jeg med engang det kun er sex de vil ha med meg. Savner å få komplimenter som «du er nydelig» «du er vakker» osv osv..

 

J 18 år

Anonymkode: 639b5...69b

Godt å høre. Nå er jeg litt eldre enn deg, men skriver aldri slikt, det virker desperat. Jeg kan derimot skrive, hvis de virkelig er det, at "Du var flott! - kan jeg spandere et glass vin?" men kanskje dette blir litt mye også? Småprat finner jeg totalt uinteressant med mindre det er face-to-face...

Anonymkode: b4dbb...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil helst ikke ha komplimenter som går på utseende i de første meldingene. Syns det blir så kleint siden han ikke egentlig vet hvordan jeg ser ut. Et bilde er ikke det samme som virkelighet

Anonymkode: d606f...b74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil helst ikke ha komplimenter som går på utseende i de første meldingene. Syns det blir så kleint siden han ikke egentlig vet hvordan jeg ser ut. Et bilde er ikke det samme som virkelighet

Anonymkode: d606f...b74

Da lyver du på bildene dine isåfall og tar dem i «penere» vinkler. Tar du et hel bilde av deg f.eks så ser det ekte ut :) 

Anonymkode: 639b5...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke når gutter jeg matcher med sier «du er deilig» «du er sexy» osv. Da tenker jeg med engang det kun er sex de vil ha med meg. Savner å få komplimenter som «du er nydelig» «du er vakker» osv osv..

 

J 18 år

Anonymkode: 639b5...69b

De synes kanskje ikke du er vakker og nydelig da 

Anonymkode: f2647...0d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, du er deilig og sexy er fra menn som bare ønsker sex

Å si til en fremmend man matcher med at de er nydelig eller vakker er heller ikke det beste tegnet. En sosialt oppegående mann blir som regel kjent med deg før han syntes det er passende å gi den type komplimenter. Har aldri møtt en over gjennonsnittlig sosialt intelligent mann som buser ut med den type komplimenter til fremmende

Anonymkode: 9f9be...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De synes kanskje ikke du er vakker og nydelig da 

Anonymkode: f2647...0d0

Er så mange triste folk, ass, som i sin bitterhet dytter inn litt dritt i alle tråder de kan.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du iķke liker komplimentene så matcher dere vel ikke likevel? Du spiller i en annen liga.

Gutter er ofte svært dårlige på å gi komplimenter, så kanskje du skal være glad for at de i det hele tatt har prøvd?

Ja, det skjer at gutter kun er ute etter sex, har jeg hørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er inne på noe veldig lurt :)

Jeg vokste opp uten internett, men uansett; jeg holdt meg til de som gav den type komplimenter du ønsker å ha, og så er det selvsagt også ønskelig å få de førstnevnte også.

Men det skjer nok neppe på Tinder og sjekkeapper, altså. Der er folk stort sett ute etter sex. Sånn var det jo på byen også i mine yngre dager, liksom.

 

Anonymkode: 8c54d...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bubo skrev:

Hvis du iķke liker komplimentene så matcher dere vel ikke likevel? Du spiller i en annen liga.

Gutter er ofte svært dårlige på å gi komplimenter, så kanskje du skal være glad for at de i det hele tatt har prøvd?

Ja, det skjer at gutter kun er ute etter sex, har jeg hørt.

Nei, det er de ikke. 

Oppegående gutter/menn sier «vakker, smart, kul» - og så etterhvert sier de jo også «sexy» osv.

 

Anonymkode: 8c54d...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det galt å være prippen? Jeg er nok også litt prippen.

Jeg har ikke ons, synes seksuell oppmerksomhet er ubehagelig og liker ikke å kle meg sexy. I dagens samfunn der man skal være hore og madonna så er nok jeg litt prippen, men det bryr ikke jeg meg om.

Jeg synes forresten ikke at det er prippent at du ønsker andre komplimenter.

Anonymkode: 0f7b9...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...