Gå til innhold

Treg mage / vondt å sitte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er  noen  sammenheng  her . !! 

Nå begynner  bli orden  på  magen  fått gått  på  do  kver  dag  i det  siste . Bruker  dukolax  8- 11 dråper  virker  det  hjelper  meg  til  få  mykere avføring . Eter  mykje  havregrøt  bl.a , 2 kiwi  til  dagen ,  er  drikke  Vann  for  meg  ja .  Eter  enkel  kost  så  tarmen  får  noe   lett å jobbe  med.

Brødskiver ,  fiskestykke  litt  poter  til : kan  bli  meir  grønnsaker . 

Er ei  godt  voksen  dame . Har  og  plager  i muskler  og  ledd . 😕😕Ra 

Så  ein  kveld  eg  satt  i  sofan ,  vart  sittende  for  lenge  gjorde eg  så  var godt noen  timer skulle reise  meg 😣😟😟 det  var  sååå vondt , verk , ubehagelig,  det stakk i rompa , endetarmen . Tok  noen  panodil zapp , prøvde   reise  meg . Men  var  såå  vondt ,   jamret  ,  ynket  meg (bur  aleine ) Bruker  tena   , er  Ikkje  alltid  eg  rekke  doen. .  Jamret  meg , rugget  att  og  frem  , prøvde  komme  meg  opp  av  sofaen  det  st akk sånn  i baken. Kunne  tilkalt  hjelp : men kva  kunne egentlig dei  gjordt.  .satt  på  pute  i sofan  -  men  vart  sittende  heile  natta .  Løsnet  på  formiddagen  etter  mykje  smertestillende . Klarte  reise  meg  , ut  på  badet . Måtte  finne  ny  Tena  ha  på meg .   Er   sår , vond  i  rompa  etter  den  natta  i  sofan . Nå  er  eg  redd  for å sette  meg i sofan . Får  prøve  kjøkkenkrakk  med  pute . ☺😐

 

Er noen kan  kjenne  seg  litt att  her  i dette . ☺😣😟😕

Anonymkode: 08eeb...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...