Gå til innhold

Det lukter høgg der nede..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Det lukter vondt nedentil. Fisk og kloakk. Tror det er bakteriell vaginose. Hva hjelper? 

Jeg dusjer hver dag, bruker sebamed og skyller med lunka vann hver gang jeg er på do. Bruker løse bukser.

Anonymkode: 809f3...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Roci skrev:

Ta en tur til legen og få antibiotika (Flagyl).

Da får man sopp. Antibiotika burde være siste utvei for noe som mest sannsynlig kommer tilbake innen 6 mnd. Tenkte om noen hadde erfaring med apotekvarer eller andre kjerringråd. Takk for svar 

Anonymkode: 809f3...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får man sopp. Antibiotika burde være siste utvei for noe som mest sannsynlig kommer tilbake innen 6 mnd. Tenkte om noen hadde erfaring med apotekvarer eller andre kjerringråd. Takk for svar 

Anonymkode: 809f3...178

Du må til legen når du har bakteriell vaginose for å få riktig behandling 

Anonymkode: d5d78...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt lege for råd til behandling. Som de andre sier hadde jeg unngått AB frem til alt annet er prøvd ut

Anonymkode: 918f4...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om det på nettet, nhi og vitusapotek, det er visst noe som går over av seg selv uten behandling. Drar du til legen og symptomene ikke er plagsomme, får du ingen behandling. Får du derimot behandling, vil det sikkert komme tilbake. Tror hvis du spiser mindre sukker og prøver noe balansegreier så vil det funke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Uglems skrev:

Jeg leste om det på nettet, nhi og vitusapotek, det er visst noe som går over av seg selv uten behandling. Drar du til legen og symptomene ikke er plagsomme, får du ingen behandling. Får du derimot behandling, vil det sikkert komme tilbake. Tror hvis du spiser mindre sukker og prøver noe balansegreier så vil det funke 

«Jeg har googlet å da kan jeg svaret». NEI Ts skal gå til lege for å få en vurdering av noen som faktisk har legeutdanning 

Anonymkode: d5d78...b7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da får man sopp. Antibiotika burde være siste utvei for noe som mest sannsynlig kommer tilbake innen 6 mnd. Tenkte om noen hadde erfaring med apotekvarer eller andre kjerringråd. Takk for svar 

Anonymkode: 809f3...178

Du må nok få behandling for dette hos lege, og når du er behandlet kan du bruke forebyggende preparat som multi gyn actigel, men det funker ikke når du først har fått BVI. 

Anonymkode: bd131...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre skriver over, kom deg til legen. Det kan være noe annet enn sopp. 

Jeg sliter selv med sopp av og til, men ikke så ekstremt som TS beskriver. 

Men ett middel jeg bruker selv med engang for å dempe kløen er ekstra virgin kokos olje 🙈🤪

Anonymkode: 18cf8...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da får man sopp. Antibiotika burde være siste utvei for noe som mest sannsynlig kommer tilbake innen 6 mnd. Tenkte om noen hadde erfaring med apotekvarer eller andre kjerringråd. Takk for svar 

Anonymkode: 809f3...178

Jeg har brukt flagyl mot noe annet. Fikk ikke sopp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...