Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2018 #1 Del Skrevet 19. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2018 #2 Del Skrevet 19. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 19. november 2018 #3 Del Skrevet 19. november 2018 Ah, den perfekte tråden for meg. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 19. november 2018 #4 Del Skrevet 19. november 2018 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2018 #5 Del Skrevet 19. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 19. november 2018 #6 Del Skrevet 19. november 2018 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 19. november 2018 #7 Del Skrevet 19. november 2018 46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2018 #8 Del Skrevet 19. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. november 2018 #9 Del Skrevet 19. november 2018 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SPOCA Skrevet 19. november 2018 Populært innlegg #10 Del Skrevet 19. november 2018 Haha, føler meg veldig igjen i dette. Jeg er virkelig helt utslitt etter en hel dag på jobb. Men det jeg misliker er at man tror at fordi man er introvert, så liker man ikke å være sosial. Jeg liker godt å være sosial jeg, innenfor gitte grenser, og gjerne kort tid av gangen. Og joda, jeg er både innadvendt og til tider usosial, men hvis jeg føler meg sosial, så er jeg det, for så å gå fullstendig tom for energi. Og er det flere enn meg som irriterer seg over jobbannonser som søker etter "fremoverlente", "utadvendte" personer osv? Greit nok om man skal være selger, men mange av oss gjør en god jobb selv om vi ikke er "utadvendte"! 55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 19. november 2018 #11 Del Skrevet 19. november 2018 2 minutter siden, SPOCA said: Og er det flere enn meg som irriterer seg over jobbannonser som søker etter "fremoverlente", "utadvendte" personer osv? Greit nok om man skal være selger, men mange av oss gjør en god jobb selv om vi ikke er "utadvendte"! .Tommel opp for denne! 35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 19. november 2018 #12 Del Skrevet 19. november 2018 6 minutter siden, Miss Blue skrev: .Tommel opp for denne! Hehe, måtte flire litt her for jeg tenkte å legge ut samme video 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2018 #13 Del Skrevet 19. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 19. november 2018 #14 Del Skrevet 19. november 2018 4 minutter siden, Ramble said: Hehe, måtte flire litt her for jeg tenkte å legge ut samme video 😄 Kloke hoder tenker likt 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. november 2018 #15 Del Skrevet 19. november 2018 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. november 2018 #16 Del Skrevet 19. november 2018 Noen som har lest boken "Stille: Introvert styrke i en verden som aldri slutter å snakke av Susan Cain ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2018 #17 Del Skrevet 19. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2018 #18 Del Skrevet 19. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2018 #19 Del Skrevet 19. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 19. november 2018 #20 Del Skrevet 19. november 2018 For en fantastisk tråd! Opplevd akkurat denne helge noe. Forige helg jobbet jeg 3x12 timers nattevakt. Kom hjem mandag morning, og tilbake til 8timers kveldsskift på tirsdag-torsdag. Akkurat disse to ukene i arbeidsplanen dreper meg! Men denne gangen hadde jeg ferie når jeg gikk av torsdag. Ferie i 10 dager. Hva hadde jeg gledet meg til! De 3 spillene jeg skulle spille, sjakk VM jeg skulle se. Bare meg og kattene helt alene i sofaen! Hva får jeg høre fra alle «Du må huske å være sosial og da», «du må passe på å være sosial og da» innvendig eksploderer jeg av disse spørsmålene og kommentarene, for tror ikke folk helt aner hvor mye jeg faktisk har sett frem til denne ferien!! Spesielt etter alt for mange timer sammen med folk på jobb. Disse to ukene har jeg vært mer sosial en jeg liker. Helg etter at jeg har jobbet helg, da pleier jeg aldri være sosial for jeg er helt utslitt! Har storkost meg hele helga! Finner kanskje på noe med noen en dag i ferien, men ikke i dag 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå