AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Matchet med en fyr for en ukes tid siden, møtte han en times tid i går (jeg har eksamen i morgen, så kunne ikke ta meg tid til noe mer). Både hyggelig og kjekk han, selv om vi kanskje er ulike på en del områder. Jeg er byjente, han liker livet på landet og hører i utgangspunktet til på en annen kant av landet. Han er i byen min frem til fredag i forbindelse med jobb. Jeg forsto det i utgangspunktet slik at han pendlet fast mellom sin by og min by. Det viser seg at han bare er her nå i forbindelse med et oppdrag. Mulig han kommer tilbake om 14 dager, men det er langt fra sikkert. Jeg var dum og sa i utgangspunktet at vi gjerne kan møtes igjen (fremdeles trodde jeg han pendlet fast), samt tullet med han og ba han stille krav om at han skulle få dra tilbake til min by ("intern" spøk etter at han hadde fortalt om at han hadde stilt krav overfor arbeidsgiver på annen måte). Jeg begynner nå å angre. Dels fordi jeg ikke er interessert i avstand, dels fordi vi er ulike og dels fordi jeg allerede føler meg kvalt. Han snakker nå om at han gjerne tar en tur til min by bare for å møte meg, vil ta meg med på dansekurs og i bryllup. Jeg er klar over at jeg ikke burde ha sagt og gjort det jeg har gjort/sendt slike signaler, men... Det har kommet på mer informasjon og jeg har fått bedre innsikt i ettertid. Jeg har sagt jeg er opptatt hele uka (Det er høyst reelt), men allikevel maser han om å møtes igjen. Hvordan avviser jeg ham på en pen måte? Føler jeg må gjøre det så snart som mulig, om ikke med én gang. Anonymkode: d600d...7f3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Si du har fått hetta og ikke er klar for noe nå. Anonymkode: 87ca1...1b8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Funker denne meldingen? "Hei igjen! Du, jeg har tenkt litt (mye, egentlig), og jeg tror jeg må gå tilbake på det jeg har gitt uttrykk for tidligere. Du er både kjekk og hyggelig å være sammen med, men jeg er ikke så gira på noe avstandsgreier når det kommer til stykket. Jeg trodde du pendlet mer mellom *** og *** enn som så, derfor tenkte jeg det kunne gå an. Men jeg merker nå at det blir feil for meg. Har ikke vært meningen å sende gale signaler, det er bare det at fornuften/virkeligheten har innhentet meg..." Anonymkode: d600d...7f3 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Funker denne meldingen? "Hei igjen! Du, jeg har tenkt litt (mye, egentlig), og jeg tror jeg må gå tilbake på det jeg har gitt uttrykk for tidligere. Du er både kjekk og hyggelig å være sammen med, men jeg er ikke så gira på noe avstandsgreier når det kommer til stykket. Jeg trodde du pendlet mer mellom *** og *** enn som så, derfor tenkte jeg det kunne gå an. Men jeg merker nå at det blir feil for meg. Har ikke vært meningen å sende gale signaler, det er bare det at fornuften/virkeligheten har innhentet meg..." Anonymkode: d600d...7f3 Synes det var en veldig fin melding. 👍🏼 Anonymkode: 87ca1...1b8 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det var en veldig fin melding. 👍🏼 Anonymkode: 87ca1...1b8 Så bra! Han sender meg så mye snaps, meldinger at jeg blir helt matt... Kanskje jeg bare bør hoppe i det og ikke svare noe svada? Anonymkode: d600d...7f3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #6 Skrevet 19. november 2018 Jeg sendte meldingen, fikk ingen respons tilbake... Nå føler jeg meg som et grusomt menneske 😟😖 Anonymkode: d600d...7f3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #7 Skrevet 19. november 2018 Bedre å sende en sånn melding nå enn å holde han for narr Anonymkode: d2746...a83 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #8 Skrevet 19. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte meldingen, fikk ingen respons tilbake... Nå føler jeg meg som et grusomt menneske 😟😖 Anonymkode: d600d...7f3 Du er ikke et grusomt menneske! Bedre å avslutte nå enn å la det gå lenger, og det oppstår følelser. Anonymkode: a2fcc...55a 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #9 Skrevet 19. november 2018 Ja, det var det jeg tenkte også... Og jeg et motstander av ghosting, men det er NESTEN så jeg skjønner hvorfor de fleste velger den metoden. Det er virkelig ikke noe gøy å avvise, særlig ikke når fyren tydeligvis er skikkelig begeistret 😢 Anonymkode: d600d...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #10 Skrevet 19. november 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var det jeg tenkte også... Og jeg et motstander av ghosting, men det er NESTEN så jeg skjønner hvorfor de fleste velger den metoden. Det er virkelig ikke noe gøy å avvise, særlig ikke når fyren tydeligvis er skikkelig begeistret 😢 Anonymkode: d600d...7f3 Det er ikke noe gøy å avvise, men du gjorde iallefall det som er best for ham, ærlig og redelig. Han er sikkert skuffet og lei seg, men det går over. Det gjør det for deg også. Og i etterkant vil det ikke være noen såre følelser, misforståelser og vonde tanker slik ghosting som regel fører meg seg. Og du vil kjenne på følelsen av at du gjorde det riktige. Anonymkode: 570ba...1eb 2
_popcorn_ Skrevet 19. november 2018 #11 Skrevet 19. november 2018 Jeg ville bare sagt at dette går litt for fort og er litt for intenst. Dere har kjent hverandre en uke, og møttes en gang, det er absolutt ikke vanlig å snakke om å dra sammen i bryllup og dansekurs! Om du egentlig liker han og har lyst å bli bedre kjent, så trenger du jo ikke avvise helt, men si at du syntes dette ble litt for mye i starten og at du helst vil bruke litt mer tid på å bli kjent. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #12 Skrevet 19. november 2018 Hva skrev du til han? Anonymkode: 8db8d...717
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå