AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Del Skrevet 19. november 2018 Så tilfeldigvis en post på Facebook-siden til XXL hvor en kunde spør om det er feil at en vare har blitt satt opp i pris en dag før den kom som tilbud til nyhetsbrevabonnementer. For oppjustering av pris skal skje 6 uker før varen skal på tilbud. XXL svarer med at alt de gjør er i tråd med Forbrukertilsynets retningslinjer, at prisstigningen var naturlig stigning i markedet og at tilbudet gjaldt bare nyhetsbrevabonnementer. XXL refererer til denne veiledningen: https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/forbrukertilsynets-veiledning-prismarkedsforing Jeg finner ikke noen plass at det står noe om abonnementer og lignende, så lurte på om noen av dere forstod veilederen bedre enn meg? Misvisende markedsføring er juks og bedrageri! Anonymkode: 9fe11...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå