AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Del Skrevet 18. november 2018 Har noen veldig hyggelige og gode naboer som stadig setter vrakbiler på en kommunal snuplass. Noen blir stående i åresvis. Kommunen bryr seg ikke. Det skaper masse splid. Hvordan fikser man dette? Anonymkode: 7c2b8...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 18. november 2018 #2 Del Skrevet 18. november 2018 Er d3t noe å blande seg med? Når kommunen ikke bryr seg har neppe du noe å si om saken, ikke din eiendom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Del Skrevet 18. november 2018 Du tar av håndbrekket og setter bilene i fri. Anonymkode: 160a3...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #4 Del Skrevet 19. november 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen veldig hyggelige og gode naboer som stadig setter vrakbiler på en kommunal snuplass. Noen blir stående i åresvis. Kommunen bryr seg ikke. Det skaper masse splid. Hvordan fikser man dette? Anonymkode: 7c2b8...925 De er verken gode eller hyggelige når de gjør sånt, hvorfor du unnskylder oppførselen deres begriper jeg ikke. Anonymkode: e0763...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #5 Del Skrevet 19. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De er verken gode eller hyggelige når de gjør sånt, hvorfor du unnskylder oppførselen deres begriper jeg ikke. Anonymkode: e0763...511 For det første har du aldri hilst på disse menneskene og det er heller ubegripelig for meg at du feller en så krass dom over helt ukjent folk. For det andre er dette hjelpsomme, snille mennesker, som har svake sider som alle oss andre. Det er jo helt klart at slikt er uønska oppførsel, også i innlegget mitt, og jeg kan derav for det tredje ikke skjønne hvordan du en gang mener at jeg "unnskylder" oppførselen deres? Anonymkode: 7c2b8...925 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #6 Del Skrevet 19. november 2018 23 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Er d3t noe å blande seg med? Når kommunen ikke bryr seg har neppe du noe å si om saken, ikke din eiendom Skolebussen skal snu der, og det sliter den med nå. Dessverre har ikke kommunen kapasitet til å følge opp slike saker, selv om de bør det. Istdf. krangler naboene seg imellom, noe som jo er fullstendig meningsløst. Anonymkode: 7c2b8...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå