Gå til innhold

Fortalte mamma masse privat, har panikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag fortalte jeg mamma veldig mye privat om meg. Fortalte henne om beskjeder fra Gud, selvskading, at jeg ikke takler nærhet, angst og bare så utrolig mye, alt bare ramlet ut av meg. Fortalte om oppkast og den ekstreme kvalmen jeg får når jeg forteller noe privat. Generelt bare veldig mye. Alt fra irrasjonell tanker og magi til selvmordstanker, depresjon, isolasjon osv.. Og de problemene jeg har sosialt. Hun visste selvsagt noe av dette før, men det mest alvorlige har jeg holdt skjult. Hun sa hun var glad for at jeg fortalte det, men nå sitter jeg her med panikk. Burde jeg ikke fortalt det? Vet ikke om det gjør mer vondt enn godt. Hun sa også at hun ble veldig sjokkert og lei seg. Det er fortsatt noen ting jeg ikke har fortalt, men det kan jeg ikke fordi det ville ødelagt alt og det kan jeg aldri fortelle noen. Uansett vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre nå som fasaden min er brutt. HVA gjør jeg nå? Ikke minst har jeg panikk fordi jeg ved å fortelle om f.eks selvskading gjør at det blir mye vanskeligere for meg å gjøre dette om jeg skulle trenge det! Fordi da vil de være mer obs! 

Anonymkode: 6285c...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det var veldig fint at du fortalte det til din mor. Det dere nå burde gjøre er å oppsøke psykolog sånn at du kan få hjelp til å finne ut av disse tankene og slutte å skade deg selv. 

Anonymkode: cb1f9...a14

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ta en tur til psykolog kanskje? Det kan hjelpe

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det var veldig fint at du fortalte det til din mor. Det dere nå burde gjøre er å oppsøke psykolog sånn at du kan få hjelp til å finne ut av disse tankene og slutte å skade deg selv. 

Anonymkode: cb1f9...a14

Har gått til psykolog i evigheter.

Anonymkode: 6285c...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fortalte det. Fortell mer. Si det oftere. Det hjelper deg

Anonymkode: 5aded...92c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra du fortalte det. Fortell mer. Si det oftere. Det hjelper deg

Anonymkode: 5aded...92c

Det føles ikke slik

2 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Haha

:) 

Anonymkode: 6285c...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Haha

Er det mulig å være så lite følsom? Fysj...

Anonymkode: 3a696...6e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å være så lite følsom? Fysj...

Anonymkode: 3a696...6e3

Var det ikke en vits?

Endret av abc123detvardet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal gjøre det samme som deg TS? Er redd for å begynne å grine mens jeg forteller da... 

Anonymkode: e6e45...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg skal gjøre det samme som deg TS? Er redd for å begynne å grine mens jeg forteller da... 

Anonymkode: e6e45...de5

er ikke sikker på om jeg kan anbefale eller ikke. Men tenkte det var greit å fortelle noen i livet mitt

Anonymkode: 6285c...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det samme som deg, ts. Og angeren kommer ofte snikende. Har en del å gjøre med at jeg helst vil skåne mamma for dette, for det er smertefullt for meg å se henne bli så bekymra og prega. Samtidig er det ingen vits å gå rundt å late som. 

Anonymkode: fe293...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...