Gå til innhold

Noen her som har hatt kreft i hals?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva var symptomene dine? 

Anonymkode: 48868...30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo ikke kreft i og på hals en krefttype, så symptomene varierer etter hva slags type kreft det er snakk om og hvor den sitter. Man kan ha kreft i tungebasis, epiglottis, parotis, lymfom osv. 

Noen kan ha smerter i hals, noen får vansker med å svelge, noen kjenner kul på halsen, noen har blødninger, noen har ikke særlige andre symptom enn vekttap osv osv. 

Hvis du har problemer med halsen så vil det ikke hjelpe deg å lese om hva andres symptomer er, fordi de varierer så mye og de fleste har veldig lite symptomer i begynnelsen. Det du bør gjøre er å gå til lege i stedet for å søke rundt på nett etter symptom. For å si det sånn er det ganske mange tilstander i halsen som gir plager som ikke er ondartet svulst, for eksempel tonsilitt eller cyste. 

Anonymkode: 1f924...281

• Liker 1
Skrevet

Kreft i halsen er som andre beskriver over en samlebetegnelse på mange ulike kreftdiagnoser. Jeg ble behandlet på øre-nese-hals-avdelingen for en tid tilbake siden med kreft i skjoldbruskkjertelen. Dette betegnes som en av mange ulike typer halskreft. Var det noe spesielt du lurte på?

Anonymkode: 52c41...7bf

Skrevet

Jeg har hatt kreft i skjoldbruskkjertelen. Kjente ingen ting. Ikke i det hele tatt. Ingen symptomer. Ingen hovenhet, ingen innsnevringer, ingen smerter, ingen pustevansker, ingen klumpfølelse. Den bittelille, og for meg ikke følbare kulen ble funnet i forbindelse med at halsen skulle sjekkes for noe annet. 

Anonymkode: 0c4b1...614

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...