Gå til innhold

Hvor mye ser dere på TV hver dag / uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mye ser folk her egentlig ser på TV iløpet av en vanlig dag eller uke? Skrur dere på TV hver ettermiddag, og sitter der stort sett hele kvelden helt til leggetid? 

Og hvis dere har noen barn / ungdommer i hus, hvor mye tid tilbringer de egentlig for TV-skjermen. Eller sitter de på dataskjermen, og ikke bryr seg noe særlig om ting som skjer på TV? 

Anonymkode: 01e32...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå som jeg er ny dumpa, så sover jeg, jobber og ser på tv. Men ellers ser jeg igrunn ikke så mye på tv, sånn når jeg ikke var dumpa. 

Anonymkode: 1f3d7...88a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene og har tv’n på når jeg er hjemme. Liker å ha lyd i leiligheten. Sitter ikke og ser hele tiden, men vil tro jeg ser mer enn hva gjennomsnittspersonen gjør. Har alltid vært glad i TV. Ser mye dokumentarer og krimserier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står tv på hele tiden, men det varierer hva som er på den. Vi bruker tv til program, spill og musikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser veldig sjeldent på TV. Hender jeg ser er par episoder av serier som jeg tar opp, maks fire timer i uka fordelt over et par kvelder. Radio er mer min greie, den står gjerne på hele dagen.

Resten av gjengen ser litt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står TV'n på daglig. Det er et par programmer som jeg følger fast med på, ellers blir det til å kaste et blikk på skjermen i ny og ne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tv-kanaler, så ser kun på film eller tv-serier. Jeg ser kanskje 2 timer de kveldene jeg ser noe :)

Skal snart ha en operasjon som gjør at jeg blir lenket til sofaen en stund, så prøver å spare en del tv-serier til da ;) Men tv-en står aldri på i bakgrunnen for lyd, jeg ser kun på det jeg virkelig vil se.

Anonymkode: 88cbc...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...