Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #1 Del Skrevet 28. mars 2005 har noen merket at de fikk eller ble kvitt uren hud av trionetta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #2 Del Skrevet 28. mars 2005 venninna mi går på trionetta og hun har fått masse kviser og nupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. mars 2005 #3 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg merket ikke noe forskjell av så vidt jeg kan huske. Men nå er det 15 år siden jeg begynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 28. mars 2005 #4 Del Skrevet 28. mars 2005 Når jeg gikk på Trionetta fikk jeg bare mere kviser, må innrømme at jeg ikke holdt ut lenge da pga av det, gikk vel på de i ca 4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2005 #5 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg hverken fikk mer eller mindre kviser av Trionetta. Kuttet derimot ut p-pillen for en uke siden og erstattet den med p-plaster og nå har jeg fått masse stygge, små kviser,... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #6 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har egentlig hatt ganske fin hud også uten p-piller, en tror nok jeg fikk færre kviser o.l etter at jeg begynte på trionetta. Huden ble tørrere liksom. Tror huden ble merkbart bedre på ryggen, i hvert fall merker jeg en forskjell nå som jeg har kuttet trionetta pga bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #7 Del Skrevet 28. mars 2005 Fikk mer kviser i en periode etter at jeg sluttet med p-piller (brukte trionetta), men tror dette skyldes hormonell ubalanse i tiden etter pilleslutt. Har du prøvd Diane? Eller Yasmin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #8 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg har helt grei hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. mars 2005 #9 Del Skrevet 28. mars 2005 det er lenge siden jeg begynte med trionetta, men har aldri slitt med mye kviser, heller ikke når jeg begynte med trionetta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. mars 2005 #10 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg går på trionetta og har gjort det i en årrekke. Huden min er faktisk helt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 28. mars 2005 #11 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg går på trionetta og har gjort det i en årrekke. Huden min er faktisk helt fin. samme her! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. mars 2005 #12 Del Skrevet 29. mars 2005 Gikk på Trionetta en periode, og det dukket fort opp kviser. Da jeg sluttet, forsvant de umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå