Gå til innhold

Pinnekjøtt eller ribbe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

La oss få et svar på dette en gang for alle. Pinnekjøtt! ❤️

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ribbe julaften, pinnekjøtt 1.juledag!! 

Anonymkode: 5b552...b30

• Liker 3
Skrevet

Ribbe😍

Åhhh nå gleder jeg meg!

• Liker 1
Skrevet

Vi pleier alltid å kjøre begge deler kombinert. Men skulle jeg ha valgt ene eller andre, hadde det blitt pinnekjøtt. Vestlending :P

Anonymkode: fc2ec...601

• Liker 3
Skrevet

Pinnekjøtt! 

Bruker å ha både ribbe og pinnekjøtt på julaften, men ribbe spiser jeg ikke. 

Skrevet

Hvis jeg må velge, pinnekjøtt. Jeg liker begge deler, men foretrekker helt andre ting. Skulle ønske jeg kunne spise brødmat med egg og ansjos og/eller eggerøre og røkelaks på julaften. 

Skrevet

Begge deler ila desember / januar en gang. 

Hvis vi feirer hos oss, så er det oftest pinnekjøtt. Kommer an på hvem besøker oss. Ikke så nøye på det, liker begge deler.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mest vant til ribbe på julaften, men det spiller egentlig ingen rolle bare jeg får både ribbe, pinnekjøtt og lutefisk i løpet av jula :) 

Anonymkode: e6796...b87

Gjest supernova_87
Skrevet

Når folk sier sånn "Folk spiser jo ikke det beste de vet på julaften, men velger jo bare utifra hva som er tradisjon" så tenker jeg sånn: De har definitivt ribbe på julaften. 

For pinnekjøtt er jo det beste i verden! Og absolutt det beste jeg vet å spise! :hjerte: 

Skrevet

Pinnekjøtt. Ribbe smaker jo ikke en dritt. 

Anonymkode: 39686...09b

Skrevet

Pinnekjøtt👌🏻Men pleier å ha kombinasjon med det og ribbe, da mamma er østlending. 

Skrevet

Jeg går absolutt ikke av veien for pinnekjøtt, veldig god mat, men på selveste julaften er det ribbe som gjelder. :)

• Liker 1
Skrevet

Pinnekjøtt. Men elsker ribbe også 😁

Skrevet

Jeg lager ribbe i år fordi jeg får gjester. Ellers syns jeg pinnekjøtt også er godt, og jeg kan gjerne spise det på julaften.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...