Gjest Bhsiltsk Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Etter hver påske har jeg hørt medstudenter/kollegaer/venner fortelle hvordan de har hatt det på Påskefjellet. Mediene beskriver køene ned fra Påskefjellet, skadene i Påskefjellet, hvor mange som reiste til Påskefjellet i år o.s.v. Men de sier aldri hvor dette Påskefjellet ligger? Noen som vet?
Gjest Bellatrix Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 Til venstre for Høyfjellet kanskje? Har hørt at det skal være et fint hotell der forresten, på Høyfjellet.
LilleBille Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Men er du sikker på at ikke påskefjellet er på høyfjellet da? Og hva med snaufjellet ??
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 Påskefjellet...Høres ut som en Thor Heyerdahl-ekspedisjon.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. mars 2005 #6 Skrevet 28. mars 2005 Jeg har også lurt på hvor Påskefjellet er noen ganger, men har enn så lenge bare prist meg lykkelig for at jeg aldri har blitt tvunget dit. Men hvis du finner ut av det, kan du etterpå sjekke hvor denne Syden er?
LilleBille Skrevet 28. mars 2005 #7 Skrevet 28. mars 2005 Syden er "ein annan plass" i følge Are Kalvø.. så det er jo greit
Gjest Hege Skrevet 28. mars 2005 #8 Skrevet 28. mars 2005 Påskefjellet ligger like øst for Elgskogen, omtrent midt mellom Elgskogen og Rypefjellet.
Gjest Catwoman Skrevet 31. mars 2005 #9 Skrevet 31. mars 2005 Påskefjellet er et fjell som spretter opp kun i påsken, rett etter påsken er det forduftet. Litt sånn som julenissen som kun kommer i julen og forsvinner etterpå.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. mars 2005 #11 Skrevet 31. mars 2005 Hva er dette for et teit spørsmål? Påskefjellet ligger selvsagt på Påskeøya, og det er der påskeharen kommer fra.
Ingeborg Skrevet 31. mars 2005 #12 Skrevet 31. mars 2005 Selv lurer jeg veldig på hvor I god behold befinner seg, siden det er der de fleste bortkomne skiløpere tydeligvis blir funnet igjen. Alternativt blir de funnet i Dårlig forfatning. Det vet jeg heller ikke hvor er...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. mars 2005 #13 Skrevet 31. mars 2005 Det er koordinater på Påskefjellet. Akkurat som Stadt - ingen bor der, men det er med i hver eneste værmelding likevel.
LilleBille Skrevet 31. mars 2005 #14 Skrevet 31. mars 2005 Hva er dette for et teit spørsmål? Påskefjellet ligger selvsagt på Påskeøya' date=' og det er der påskeharen kommer fra. [/quote'] .. men haren har ikke vett nok til å holde seg der - for jeg hørte om at han ble påkjørt i påsken.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. mars 2005 #15 Skrevet 31. mars 2005 Jammen! Hvor skal vi få marsipanegg fra neste påske da??!!! Herregud, jeg hyperventilerer.... *pust pust pust*
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #16 Skrevet 31. mars 2005 Selv lurer jeg veldig på hvor I god behold befinner seg, siden det er der de fleste bortkomne skiløpere tydeligvis blir funnet igjen. Alternativt blir de funnet i Dårlig forfatning. Det vet jeg heller ikke hvor er... GUD, som jeg KG-elsker den hjernen!
Charmina Skrevet 31. mars 2005 #17 Skrevet 31. mars 2005 Påskefjellet er et fjell som spretter opp kun i påsken, rett etter påsken er det forduftet. Litt sånn som julenissen som kun kommer i julen og forsvinner etterpå.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #18 Skrevet 31. mars 2005 GUD' date=' som jeg KG-elsker den hjernen![/quote'] Hører ikke religiøse bekjennelser strengt tatt hjemme på religion og livssyn? :fy:
Gjest Catwoman Skrevet 31. mars 2005 #19 Skrevet 31. mars 2005 Jammen! Hvor skal vi få marsipanegg fra neste påske da??!!! Herregud, jeg hyperventilerer.... *pust pust pust* Jeg lærte av Asbjørn (tv2 påskenøttene) at det er kolibrien som legger marsipanegg. (ihvertfall de med tuttifrtutti strødsel og sjokolade utenpå) Så ta det med ro, ingen fare. Kolibrien lever i bestevelgående.
Ingeborg Skrevet 31. mars 2005 #20 Skrevet 31. mars 2005 Men hvordan klarer den legge egg som er større enn seg selv? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå