Gå til innhold

Skal man ha undertøy under body?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en body som er litt gjennomsiktig og har blonder. Har tenkt å bruke den under en kjole når jeg skal ut med samboeren min, for å overraske han med litt sexy undertøy. Men nå lurer jeg på om jeg må ha undertøy under bodyen? Den har knepper under så er lett å ta av om jeg må på toalettet. Men det er jo ingen støtte til puppene. Kan man ha BH under eller er ikke det meningen?

Anonymkode: f55af...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har store bryster, så synes jeg at du skal gå for en BH som matcher bodyen. Om du har en svart, sexy body, så gå for en svart blonde-bh - ikke den rosa Snoopy-bhen :rolleyes: Men body er penest uten BH. Kanskje du rekker å ta denne av før han får se deg?

Truse - ja! Det vil bli ubehagelig uten truse. Spesielt kommer det til å gnage der knappene/hempene er. Bruk string i samme farge som bodyen :) 

Endret av Tibbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker BH og truse, men de kan du jo ta av før du samboeren din skal "se". Du kan jo også bytte ut strømpebuksa med stay-ups. 

Anonymkode: c7325...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke da ta av det vanlige undertøyet for så å bytte til body? Hvorfor undertøy under bodyen?

forstår jo når bodyen er overdelen til antrekket. Men når bodyen er et undertøy, virkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt en body som er litt gjennomsiktig og har blonder. Har tenkt å bruke den under en kjole når jeg skal ut med samboeren min, for å overraske han med litt sexy undertøy. Men nå lurer jeg på om jeg må ha undertøy under bodyen? Den har knepper under så er lett å ta av om jeg må på toalettet. Men det er jo ingen støtte til puppene. Kan man ha BH under eller er ikke det meningen?

Anonymkode: f55af...e23

Æsj hvorfor kjøpe noe så upraktisk?

Anonymkode: 11441...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.11.2018 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Æsj hvorfor kjøpe noe så upraktisk?

Anonymkode: 11441...aea

Æsj? Er det noe ekkelt med body? 

Anonymkode: f90e3...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker både truse og bh. Truse fordi jeg da kan bruke den i et par-tre dager før jeg hiver den til vask. Bh fordi den ikke har nok støtte, jeg har tunge bryster. Men bruker bh i samme farge som bodyen 

Anonymkode: f90e3...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 23.45, Sokkar skrev:

Kan dere ikke da ta av det vanlige undertøyet for så å bytte til body? Hvorfor undertøy under bodyen?

forstår jo når bodyen er overdelen til antrekket. Men når bodyen er et undertøy, virkelig?

Lugg i musehåret. Derfor. 

Anonymkode: 9b641...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 23.45, Sokkar skrev:

Kan dere ikke da ta av det vanlige undertøyet for så å bytte til body? Hvorfor undertøy under bodyen?

forstår jo når bodyen er overdelen til antrekket. Men når bodyen er et undertøy, virkelig?

For min del er bodyen hold in. Jeg liker ikke hold inn strømpebukser osv siden de bare ruller på meg, så da er body veldig praktisk. Å for å slippe å vaske den hver eneste dag så bruker jeg truse under. 

Anonymkode: f90e3...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...