AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #21 Skrevet 19. november 2018 13 minutter siden, Ardenus skrev: hvis du fiser med armhulen, blir du flau da også? Kan jeg spørre hva du får utav en sånn kommentar? Altså, om det gjør kvelden din bedre så kjør på, men jeg kan ikke skjønne hvorfor du har behov for å kommentere sånt? Men for å svare på spørsmålet ditt, nei, det blir jeg ikke. Ha en fin kveld videre! Anonymkode: e9350...1aa
Ardenus Skrevet 19. november 2018 #22 Skrevet 19. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hva du får utav en sånn kommentar? Altså, om det gjør kvelden din bedre så kjør på, men jeg kan ikke skjønne hvorfor du har behov for å kommentere sånt? Men for å svare på spørsmålet ditt, nei, det blir jeg ikke. Ha en fin kveld videre! Anonymkode: e9350...1aa Får ingen ting ut av en slik kommentar, det er for å sette det på spissen å vise deg at det er like flaut som en fittefis, da det er helt naturlig.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #23 Skrevet 19. november 2018 Jeg syns det burde være innafor fise på ordentlig også jeg da, for det kan ikke være så mye som er verre enn å bli knullet, samtidig som man ligger og holder på en prump..! Anonymkode: d8e4c...7c8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #24 Skrevet 19. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg syns det burde være innafor fise på ordentlig også jeg da, for det kan ikke være så mye som er verre enn å bli knullet, samtidig som man ligger og holder på en prump..! Anonymkode: d8e4c...7c8 Selvom mannfolka sikkert syns det er ekstra digg da, siden man da faktisk ligger og strammer noe.. *sukk* Anonymkode: d8e4c...7c8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #25 Skrevet 19. november 2018 24 minutter siden, Ardenus skrev: Får ingen ting ut av en slik kommentar, det er for å sette det på spissen å vise deg at det er like flaut som en fittefis, da det er helt naturlig. Jeg vet at det er helt naturlig at det kan forekomme, men når det skjer hele tiden gjennom hele økta så synes jeg det blir vanskelig å slappe av. Har fått noen tips her inne nå, så skal prøve å se om det hjelper Ts Anonymkode: e9350...1aa
Gjest Alterego666 Skrevet 19. november 2018 #26 Skrevet 19. november 2018 Min antakelse: Når han sier at han ikke bryr seg, er det fordi han ikke bryr seg. Lett å si for meg , I know, men det er ingenting å bekymre seg for.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #27 Skrevet 19. november 2018 Ville jobbet med knipeøvelser. Anonymkode: 9f3bb...817
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #28 Skrevet 21. november 2018 Jeg følte akkurat det samme som deg, og jeg fortalte dette til samboeren min. Vi var veldig åpne fra starten om absolutt alt, så kom vi på tema og jeg fortalte at jeg klarte det og at det var sinnssykt flaut! Etter det har han blåst meg i fitta hver gang vi har 69, fordi han syns det er gøy og fascinerende.. på den måten har det blitt mer normalisert for min del, og jeg føler ikke shame ovenfor det lenger.. jeg og samboeren min har vørt sammen i ett og et halvt år, og det føles veldig mye lenger ut.. kanskje det føles bedre for deg om dere «tuller det bort» litt.. og hvis du vet det kommer, så vet nok antakeligvis han at det kommer også - og siden han da fortsatt vil ha sex med deg, så viser jo han akkurat hvor lite han bryr seg! Lykke til!:) Anonymkode: 0c10d...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #29 Skrevet 21. november 2018 På 18.11.2018 den 20.22, AnonymBruker skrev: Sexlivet vårt har vært veldig dårlig i løpet av de 4 årene av forskjellige grunner, Uhm... hvordan orker du? Dårlig sexliv, hadde ikke takla Anonymkode: 0c10d...5fa
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #30 Skrevet 21. november 2018 Tror det er på tide for din del at du vokser opp og blir mer kvinne. Bli selvsikker og lat som ingenting. Skal man være redd for småting kommer man ikke langt. Anonymkode: 0c10d...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #31 Skrevet 21. november 2018 Tusen takk for svar folkens! Og ja - jeg må nok bare "kvinne meg opp" å ikke tenke så mye på det. Jeg skal jobbe mye med å bli mer selvsikker og slappe mer av under sex. Takk til alle som har svart på spørsmålet mitt:) Ts Anonymkode: e9350...1aa
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #32 Skrevet 21. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uhm... hvordan orker du? Dårlig sexliv, hadde ikke takla Anonymkode: 0c10d...5fa Fordi for meg så betyr andre ting enn sex mer:) Haha, for å være ærlig trodde jeg ikke det selv i starten heller, sex var en stor del av livet mitt før. Men så bli ting som det ble, og jeg elsker den mannen så høyt at jeg klarte det. Har blitt bedre nå da, så nå mangler det bare at jeg klarer å ignorere dette da det ikke er noe å gjøre noe med.. ts Anonymkode: e9350...1aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå