Gå til innhold

Fittefis - hjelp meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vært sammen med forloveden min i 4 år, og har egentlig aldri slitt med fittefis. Det har skjedd 1-2 ganger i året kanskje. De siste 5-6 mnd derimot har det plutselig begynt å skje nesten hver eneste gang vi har sex. Jeg synes det er så flaut at jeg får lyst til å gråte, og klarer ikke å slappe av lenger fordi jeg vet det kommer til å skje. Han sier han ikke bryr seg, men jeg går å gruer meg til å ha sex fordi det skjer såpass mange ganger under økten. Helt plutselig. Vi har ikke gjort noe annet en vi pleier. Jeg er 22 forresten. 

Er det noen her som vet hva som eventuelt gjør dette? Og hva jeg kan gjøre for å stoppe det? Jeg er veldig usikker på meg selv generelt, og synes dette er veldig synd da jeg egentlig elsker sex. 

Anonymkode: e9350...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingenting som er mindre attraktivt enn kvinner som er usikre på seg selv. Når hun i tillegg er typen som må poengtere hvor usikker hun er på seg selv så blir det proporsjonalt mindre attraktivt. 

Jeg vet ikke hva du skal gjøre for å ikke fise mer med høna, så der kan jeg ikke gi deg noen tips. 

Men som mann så kan jeg si, det har ingenting å si - la høna fise så mye den vil, for det som skjer på soverommet blir på soverommet. 

Anonymkode: 01119...a22

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok han som gjør det (uten vilje alså). Han pumper luft inn i vagina og det er dette som forårsaker fiselyden. 

Merker du om det er forskjell fra stillinger? Ofte er det doggy det skjer i. Eller at du ligger på en annen måte som gjør luft lett "tilgjengelig" . 

I første omgang ville jeg prøvd å sagt til kjæresten at han må ikke ta penis helt ut før han går inn i deg igjen. Så ville jeg tenkt på liggestillinger. 

Jeg forstår det er flaut for deg. Men dette er faktisk helt normalt :) han sier han ikke bryr seg, stol på han!

Når det skjer med oss kan vi begynne å le og så skifter vi bare stilling. Eller later som ingenting. For det er faktisk ingenting å tenke på. 

Jeg synes faktisk det er kjipere å få fittefis når jeg skal tisse etter sex... Det dundrer liksom i toalettet :fnise:

Anonymkode: 1dabb...0dc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fittefis er ikke flaut!

Men som AB over sier er det mannen som skaper dette vakuumet. 

Det er regelrett barnslig å være redd for en lyd med kjæresten man har vært sammen med i årevis... DET hadde plaget meg mer enn noe annet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rotemor skrev:

Fittefis er ikke flaut!

Men som AB over sier er det mannen som skaper dette vakuumet. 

Det er regelrett barnslig å være redd for en lyd med kjæresten man har vært sammen med i årevis... DET hadde plaget meg mer enn noe annet.

Helt enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hææ? Om dere har vært sammen i 4 år burde jo virkelig ikke det være flaut.

Anonymkode: 50acd...e33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HELT normalt, så dette må du bare venne deg til😅 det ble mer og mer av det med alderen her også. Be han om å ikke trekke seg helt ut for det er da lufta kommer inn, spesielt i doggy. Le det bort og fortsett kosen🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har vært sammen med forloveden min i 4 år, og har egentlig aldri slitt med fittefis. Det har skjedd 1-2 ganger i året kanskje. De siste 5-6 mnd derimot har det plutselig begynt å skje nesten hver eneste gang vi har sex. Jeg synes det er så flaut at jeg får lyst til å gråte, og klarer ikke å slappe av lenger fordi jeg vet det kommer til å skje. Han sier han ikke bryr seg, men jeg går å gruer meg til å ha sex fordi det skjer såpass mange ganger under økten. Helt plutselig. Vi har ikke gjort noe annet en vi pleier. Jeg er 22 forresten. 

Er det noen her som vet hva som eventuelt gjør dette? Og hva jeg kan gjøre for å stoppe det? Jeg er veldig usikker på meg selv generelt, og synes dette er veldig synd da jeg egentlig elsker sex. 

Anonymkode: e9350...1aa

Har du blitt videre med årene? Jeg var med ei jente, og etter vi begynte å utforske fisting så fikk hun sånn fittefis. Det ble vakum i musa fordi det var åpenrom mellom penis og vagina. Hun ble litt flau av dette, men vi kom oss over det sammen. Alle skjønner jo at det ikke er en ekte fis, så man må bare ha litt humor i bildet.🙂

Anonymkode: 0dacf...8bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! TS her, tusen takk til dere som har svart på spørsmålet mitt! En ting jeg glemte å nevne var at når det først skjer så skjer det ikke bare en liten tur. Når det først begynner, fortsetter for hvert eneste støt gjennom hele sex'en. 

Ja, det er sikkert veldig rart for dere å tenke på at vi har vært sammen så lenge og at jeg enda henger meg opp i sånt. Sexlivet vårt har vært veldig dårlig i løpet av de 4 årene av forskjellige grunner, så jeg er veldig usikker når det kommer til dette punktet fra før - og henger meg da opp i detaljer som dere sikkert synes er teite :) Og ja - helt sikkert super uattraktivt at jeg er usikker på meg selv, men sånn er nå saken og han liker meg fordet - heldigvis. 

Igjen: Til dere som svarte på spørsmålet - jeg skal ta det opp med han igjen (ang å trekke seg helt ut)! :) 

Anonymkode: e9350...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du blitt videre med årene? Jeg var med ei jente, og etter vi begynte å utforske fisting så fikk hun sånn fittefis. Det ble vakum i musa fordi det var åpenrom mellom penis og vagina. Hun ble litt flau av dette, men vi kom oss over det sammen. Alle skjønner jo at det ikke er en ekte fis, så man må bare ha litt humor i bildet.🙂

Anonymkode: 0dacf...8bb

Hei! Nei, jeg tror ikke det :) Sliter med å få inn 2 fingrer bare..

Hehe, ja. Jeg syntes også at det var bare "gøy" i starten, da lo vi bare av det begge to. Men nå skjer det såpass mye under økten, og i mange forskjellige stillinger :( 

Anonymkode: e9350...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ordinarygirl skrev:

Du må sette deg opp, få han til å holde for ørene😂 og presse ut all luft før dere fortsetter😅

Hahah, takk for tips! 😄 

Anonymkode: e9350...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har vært sammen med forloveden min i 4 år, og har egentlig aldri slitt med fittefis. Det har skjedd 1-2 ganger i året kanskje. De siste 5-6 mnd derimot har det plutselig begynt å skje nesten hver eneste gang vi har sex. Jeg synes det er så flaut at jeg får lyst til å gråte, og klarer ikke å slappe av lenger fordi jeg vet det kommer til å skje. Han sier han ikke bryr seg, men jeg går å gruer meg til å ha sex fordi det skjer såpass mange ganger under økten. Helt plutselig. Vi har ikke gjort noe annet en vi pleier. Jeg er 22 forresten. 

Er det noen her som vet hva som eventuelt gjør dette? Og hva jeg kan gjøre for å stoppe det? Jeg er veldig usikker på meg selv generelt, og synes dette er veldig synd da jeg egentlig elsker sex. 

Anonymkode: e9350...1aa

Det er helt normalt, ikke noe å bry seg om. Det er det jeg kan si...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fittefis er jo ikke faktisk fis. Det er ikke illeluktende gass fra tarmene. Det er luft som presses inn i et hull, slik at det blir en lyd. Det burde ikke være flaut. Å fise fra rumpa under sex er flaut, men å få presset luft inn i vaginaen er ikke flaut.

Anonymkode: 4a7e5...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fittefis er jo ikke faktisk fis. Det er ikke illeluktende gass fra tarmene. Det er luft som presses inn i et hull, slik at det blir en lyd. Det burde ikke være flaut. Å fise fra rumpa under sex er flaut, men å få presset luft inn i vaginaen er ikke flaut.

Anonymkode: 4a7e5...2a8

Det vet jeg.

Anonymkode: e9350...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hos meg skjer det når han trekker deg helt ut og inn igjen.

Anonymkode: d1b9a...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har tatt penisen til kjæresten ut, pressa ut lufta og så har han tatt inn penis...

skjer ofte når han sitter på kne, og jeg står i bro.. da kommer det visst mye luft inn 😜

Anonymkode: 09cd8...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...