Gå til innhold

HJELP! Kan jeg bli gravid av dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Runka typen så han kom, også tørka vi det bare med et håndkle. Mindre enn en time senere så lå typen oppå meg med pikken i inngangen på underlivet mitt. Han gikk ikke inn i meg (tror jeg), men var liksom helt innpå inngangen og pressa litt innpå så kanskje tuppen var inne.

Kan jeg bli gravid av det? Vet jo at i utgangspunktet så må han være inne i meg og faktisk komme for at det skal være fare for det, men venninna mi stressa meg skikkelig da jeg fortalte dette. Hun sa at selvom sæden var tørka så var det fortsatt på pikken, og at han var så nære inngangen kan gjøre meg gravid likevel. 

Har ikke hatt sex før, og er bare 16 år, så kjemperedd for å bli gravid! Vi skullr ikke ha sex, men bare kjenne litt etter, derfor brukte vi ikke kondom. 

Skal også reise om 1 uke og være borte i 2 mnd. med familien, så er livredd for å bli gravid og at de skal merke det (oppkast feks). 

Anonymkode: 09e76...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig lite sannsynlig. Tror ikke du skal bekymre deg. Men det er vel lurt å begynne på p-piller, spiral eller sprøyte..

Anonymkode: a8c2f...5fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig lite sannsynlig. Tror ikke du skal bekymre deg. Men det er vel lurt å begynne på p-piller, spiral eller sprøyte..

Anonymkode: a8c2f...5fc

Takk for svar! Tenker jeg skal starte på p-piller snart. Kjenner jeg er utrolig nervøs, for selvom det er lite sannsynlig, så tenk om? Får heller ikke mensen før om 3 uker, dete r jo krise!

Anonymkode: 09e76...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke gravid av det nei. Men hvis dere skal fortsette å utforske seksuelt MÅ dere starte med en eller annen form for prevensjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal godt gjøres. Husk at venninna di er også (jeg antar) 16 år, og har derfor ikke så mye peiling hun heller. Jeg ville ikke stressa om dette dersom jeg var deg.

Men begynn med prevensjon, sånn i tilfelle. Gå på p-piller selv om at du kanskje ikke planlegger å ha sex, det kan fort skje likevel. Kondomer er også et godt alternativ om du ikke ønsker pillene, spesielt om du skulle møte noen med kjønnsykdommer. Jeg tror at det er mer ubehagelig/pinlig å få sånt når man er 16, enn om man er voksen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke gravid av dette, men støtter de andre: prevensjon ASAP

Anonymkode: bad04...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh da satser jeg på at jeg ikke blir gravid. Er grusomt hvis jeg mot alle odds skulle blitt det. Kjenner jeg er skikkelig urolig

Anonymkode: 09e76...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN jo skje faktisk. Sjansene er små, men de er der

Anonymkode: 4e997...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...