Gå til innhold

Fortell litt om deg selv?


Gjest PaN

Anbefalte innlegg

Finner ikke noe andre tråder om emnet så jeg lager en i håp om at andre ønsker å fortelle noe om seg selv, trenger ikke detalj det kan du få bestemme selv om du i det hele tatt ønsker :) 

Litt om meg;

Jeg er er 23 år gammel mann og har hele mitt liv følt meg annerledes en andre, følte at jeg ikke hørte til den kroppen jeg var født i og har hele mitt liv følt at jeg var på en måte ekkel og har slitt mye med selvtilliten osv. Så jeg bestemte meg for å komme ut til min mor at jeg var jente siden jeg syns at å være mann var ekkelt og det gikk faktisk overraskende greit og hun responderte på en fantastisk måte i motsetning til min far som var litt usikker på hvordan han skulle reagere men reagerte forsåvidt greit han og, ble litt rar stemning med oss etterpå, men det kommer seg, jeg var veldig nervøs for å komme ut. 

Etter at jeg kom ut har jeg gått til psykolog og pratet om dette, og vi har egentlig kommet frem til at det kanskje ikke var dette som var problemet mitt, at jeg egentlig er biseksuell og at jeg har som nevnt dårlig selvtillit som førte til denne tankegangen om dere skjønner meg.  Jeg føler meg mye bedre etter snart 1 år med besøk hos psykolog og har kommet frem til at jeg må bygge opp selvtilliten, gå mer ut og være mer åpen. 

Håper dere forstår hva jeg mener her i innlegget, ble kanskje litt rotete men det er kanskje ikke så rart siden hodet mitt føles slik ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...