AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Det ser ikke ut til å være noen tråd om dette her på Kvinneguiden. Men det var finale-episode i kveld, og vinneren fikk møte alle sine norske slektninger. Men hva skjer egentlig med den andre personen som ikke vinner? Er TV Norge nødt til å arrangere to slike sammenkomster, en for hver finalist, og så er det bare vinnerens familie som får komme på TV? Eller skal vinneren bli i Norge ett par dager etter finalen (frem til TV Norge rekker å samle flere slektninger til fest) og så blir det klippet inn sånn at det ser ut som festen ble avholdt kort tid etter finalen? Anonymkode: 41a88...4d2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Det høres alltid ut som om det faktisk er to fester allerede på plass som venter på om det kanskje kommer en vinner til dem. Men om det er det som faktisk er greia eller ikke... mye «magi» som kan gjøres på tv med klipping og liming Anonymkode: 45bdc...5cb
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 (endret) Før var det programmet ganske underholdenede spesielt da Henriette Bruusgaard var programleder. Men etter at Fridtjof Nilsen tok over har programmet bare blitt mer og mer idiotisk og tullete så dette var første gang jeg ikke så en eneste episode av Alt for Norge. Det var også ganske tullete da Bruusgaard var programleder. Men under Fridtjof har det blit direkte idiotisk Endret 17. november 2018 av Eugene Onegin
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 1 time siden, Eugene Onegin skrev: Før var det programmet ganske underholdenede spesielt da Henriette Bruusgaard var programleder. Men etter at Fridtjof Nilsen tok over har programmet bare blitt mer og mer idiotisk og tullete så dette var første gang jeg ikke så en eneste episode av Alt for Norge. Det var også ganske tullete da Bruusgaard var programleder. Men under Fridtjof har det blit direkte idiotisk Jeg har selv elsker programmet frem til i år. Følte de ødela med å gjøre kutt i det. Mindre sendetid, annet sendetidspunkt, ingen troll, ingen bok men et ark med slektstre... ja store kjipe kutt i programmet 😕 Anonymkode: 45bdc...5cb
Aragorn ll Elessar Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv elsker programmet frem til i år. Følte de ødela med å gjøre kutt i det. Mindre sendetid, annet sendetidspunkt, ingen troll, ingen bok men et ark med slektstre... ja store kjipe kutt i programmet 😕 Anonymkode: 45bdc...5cb Jeg synes alltid det trollet var idiotisk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 Prinsippet bak TV-serien var jo forsåvidt greit nok. Noen deltakere som ønsker å reise rundt i Norge, lære seg litt språk og kultur og så videre. Men jeg likte de aller første sesongene aller best. Etterhvert ble det bare mer og mer kleint. Deltakerne skulle liksom lære seg flest mulig banneord på for eksempel trøndersk, eller en annen dialekt. Bare idiotiske og tullete "oppdrag" som skal løses. I tillegg begynner minst en deltaker å gråte i nærmest hver eneste episode. Jeg har ikke fulgt noe særlig med på akkurat denne siste sesongen, så jeg vet ikke om dette var alt for ille denne gangen. Men i tidligere sesonger var det jo den ene sutrekoppen etter den andre. Omtrent som en gjeng tenåringsjenter som håper å få ett lite glimt av Justin Bieber, og så begynner de å hylgrine hvis det ikke skjer... Anonymkode: 41a88...4d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå