Gå til innhold

Folkehøgskole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale en folkehøgskole/linje? Jeg er 20 år gammel og har veldig lyst til å dedikere et år til å utvikle meg selv som menneske! 

Jeg er interessert i psykologi, filosofi, litteratur, religion/mytologi, film og teater. Vil gjerne velge ei linje der det er inkludert en eller flere utenlandsreiser.

Kjenner du noen som har vært fornøyde, eller har du selv gått på en FHS som du vil anbefale? 😄 

Anonymkode: e89c7...f72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at Fana folkehøyskole er en ganske god skole. De har en linje som heter psykologi, og hun som underviser er visstnok veldig flink. De har studietur til Japan hvert år :) 

Skrevet
Akkurat nå, Daniel123 skrev:

Jeg har hørt at Fana folkehøyskole er en ganske god skole. De har en linje som heter psykologi, og hun som underviser er visstnok veldig flink. De har studietur til Japan hvert år :) 

Jeg gikk der :) Anbefales på det varmeste! Fine lærere, fin plass, ikke så veldig langt fra Bergen by. Alle linjene har utenlandsreiser - jeg dro til Brasil, men det er en linje som ikke finnes lenger.

Anonymkode: 15c14...29b

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk der :) Anbefales på det varmeste! Fine lærere, fin plass, ikke så veldig langt fra Bergen by. Alle linjene har utenlandsreiser - jeg dro til Brasil, men det er en linje som ikke finnes lenger.

Linjene deres: Psykologi, teater og scenekunst, musikk, billedkunst, fotografi, spillutvikling (denne er ny). 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Linjene deres: Psykologi, teater og scenekunst, musikk, billedkunst, fotografi, spillutvikling (denne er ny). 

Teater og scenekunst med studietur til New York virker veldig forlokkende 😍 Mange interessante valgfag har de visst også.

Takk for forslag! Skal undersøke nærmere. 

Anonymkode: e89c7...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...