Gå til innhold

5000 ord til søndag 23.59. Mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sløv og ikke begynt med en oppgave som skal inn innen midnatt i morgen. Faget er sosiologi, andreåret på universitetet. Tror dere det er mulig å bli ferdig hvis jeg jobber med oppgaven hele morgendagen? Tips? Hvor lang tid tar det egentlig å skrive 5000 ord?

Anonymkode: efa30...997

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sløv og ikke begynt med en oppgave som skal inn innen midnatt i morgen. Faget er sosiologi, andreåret på universitetet. Tror dere det er mulig å bli ferdig hvis jeg jobber med oppgaven hele morgendagen? Tips? Hvor lang tid tar det egentlig å skrive 5000 ord?

Ja, det kan være mulig. Men det blir på hengende håret. Du må starte nå! Skriv til sent i kveld. Stå opp tidlig og kjør på helt til innlevering.

Anonymkode: fd38a...0dd

• Liker 2
Skrevet

Der er ca 3 ord i minuttet. Du klarer det.

Men ikke kast bort tiden på KG.

• Liker 6
Skrevet

Har du et godt grep om temaet for oppgaven bør det jo gå greit. Men dersom det krever en del tenkning fra deg tar det jo lengre tid. 

Men noen av oss jobber jo best under press! 

Skrevet
Just now, Mass said:

Har du et godt grep om temaet for oppgaven bør det jo gå greit. Men dersom det krever en del tenkning fra deg tar det jo lengre tid. 

Men noen av oss jobber jo best under press! 

Jeg vet hva jeg skal skrive om, og vet ca. hvilke kilder jeg skal benytte meg av. Jeg jobber best under press. Jeg skrev 4500 ord under en 3-timers eksamen i fjor og det var nok til en B. 

5000 ord er ca. 12 sider. En halv side i timen skal jeg klare.

• Liker 3
Skrevet

Det er helt overkommelig så lenge du har alt stoffet klart, og har avklart kilder og sånt. 

• Liker 2
Skrevet

Begynn i kveld, vel. 

Du klarer det I morgen, men det er ikke vits i å vente. 

Start på lay out, tittel, innledning, format med linjeavstand, sidetall osv. Finn frem hva du skal diskutere i oppgaven og kladd en innledning og finn frem viktige kapitler i stoffet ditt. Så er du klar til å få ordene til å fly i morgen. 

Anonymkode: c970d...cd4

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva jeg skal skrive om, og vet ca. hvilke kilder jeg skal benytte meg av. Jeg jobber best under press. Jeg skrev 4500 ord under en 3-timers eksamen i fjor og det var nok til en B. 

Da burde du sett i gang! 

Hjelper lite med 5 000 ord her på Kvinneguiden, hvis du ikke har en eneste bokstav på papirene dine...  

Anonymkode: b75ff...b46

• Liker 5
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter du på kvinneguiden, så er det ikke mulig å få 5 000 ord i oppgavebesvarelsen din. Brett opp armene og begynn å jobbe med det du skal og legg bort kvinneguiden.

Anonymkode: 63e58...840

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da går nok dette ganske fint. Jeg er likedan og bruker faktisk lengre tid på mindre når jeg har for mye tid. 

Skrevet

Selvsagt er det mulig. Om du ikke bryr deg om resultatet kan du lett pumpe ut 5000 ord på en time eller to. Kommer bare an på hvor rask du er på tastaturet.

Men om du bryr deg resultatet, kommer det helt an på kunnskapsnivået ditt. Poenget med oppgaver er ikke selve skriveprosessen, men hvilken kunnskap du har. Har du ingen kunnskap så vil jeg si det er umulig til tidsfristen.

Anonymkode: 79d14...371

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter du på kvinneguiden, så er det ikke mulig å få 5 000 ord i oppgavebesvarelsen din. Brett opp armene og begynn å jobbe med det du skal og legg bort kvinneguiden.

Anonymkode: 63e58...840

Vanskelig å skrive om man bretter opp armene... Ermene, derimot😊

Anonymkode: a2f08...b35

• Liker 5
Skrevet

Der har jeg endelig skrevet ferdig oppgaven! Så glad og så lettet!

• Liker 5
Skrevet

Godt å høre! Glad på dine vegne

Anonymkode: ae118...08e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...