Gå til innhold

Sort kjole - strømper og sko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sort kjole jeg skal ha på julebordet. Den har tettsittende overdel, litt vidt skjørt og går til rett over knærne. Mer søt enn sexy. Bør jeg ha sorte eller hudfargede strømper?

Og sorte sko? Føler det blir så kjedelig, men nå er jo jeg en kjedelig type uten stilsans uansett. 😋

Anonymkode: 459d3...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig så hadde jeg nok gått for hudfargede strømper, egentlig det jeg foretrekker uansett farge på kjole/finklær 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha strømper, og høye sorte sko.. hudfarget strømper er NO GO 😅

Anonymkode: 66fc8...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte hvis du er over 40, hudfargede kan fungere om du er yngre. 

Anonymkode: bd9e0...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ha strømper, og høye sorte sko.. hudfarget strømper er NO GO 😅

Anonymkode: 66fc8...9d6

Å gå uten strømpebukse på julebord er mye mer no go enn hudfarget, spør du meg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for sorte sko. Aldri feil!🙂 men dropp sorte strømper... skal vel ikke i begravelse heller... Gå for noen lekre strømper i din egen hudtone.😊

Anonymkode: fbbac...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for farget strømpebukse, for eks burgunder eller flaskegrønn. Lindex har bra utvalg for tida. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bruker sorte sko, kan du friske opp med farge på strømpene. Gjerne i samme farge som veske/clutch og belte. 

Til julebord passer nok rødt best, men også grønt og hvitt vil bli bra. 

Om du ikke vil bruke farger kan du ha mønster på strømpene, finnes masse stilig som kan bryte. Men hudfarvete passer best uten mønster, men kan godt ha kontraster som farget søm bak. 

Blir nok bra uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør tynne sorte, maks 15 den, gjerne med søm bak eller i netting. Og om du skal føle deg smashing; kjøp stayups!

Anonymkode: 97453...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde valgt 15 den sorte strømper, sorte eller sølv sko.  Personlig syntes jeg alt i sort blir litt begravels antrekk, hadde forsøkt å bryte opp litt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det finst andre fargar på strømper enn svarte eller hudfarga, altså. Grå, brune, burgunder, grønt og lilla funkar fint. Det same gjere nettingstrømper, prikkete strømper eller andre mønster. 

For øvrig samd i at det er betre med hudfarga strømper enn nakne bein på julebord i Noreg, altså. Om vi ikkje får slikt fønvindtemperaturar att, då, 25 grader og slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill! Noen som har bilder til inspirasjon kanskje? Av strømpebukser i farge, sko i farge og evt. tilbehør?

TS

Anonymkode: 459d3...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 16.28, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill! Noen som har bilder til inspirasjon kanskje? Av strømpebukser i farge, sko i farge og evt. tilbehør?

TS

Anonymkode: 459d3...d14

Pinterest er staden å gå, altså. Søk etter svart kjole og farga strømper, du finn garantert mykje fint! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Tigress skrev:

Pinterest er staden å gå, altså. Søk etter svart kjole og farga strømper, du finn garantert mykje fint! 

 

Jeg glemmer alltid at Pinterest eksisterer! 🤓

Anonymkode: 459d3...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg glemmer alltid at Pinterest eksisterer! 🤓

Anonymkode: 459d3...d14

Hvordan kan du glemme det? Pinterest har jo alltid løsningen enten det er klær, borddekking, mat, julepynt og omtrent alt annet. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enigmatic
På ‎17‎.‎11‎.‎2018 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Svarte hvis du er over 40, hudfargede kan fungere om du er yngre. 

Anonymkode: bd9e0...4f0

Haha, bullshit.. Hvem har bestemt at kvinner over 40 kun kan bruke svarte strømper?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha gått for matte hudfargete strømper, og sorte sko. Det går også fint med mørk grå strømper, da bryter du opp i det sorte :) 

Anonymkode: 8d155...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...