Gå til innhold

Mot i Brøstet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som er stor fan av Mot i Brøstet? Jeg koser meg med flere episoder hver eneste dag. 🙂

Er kvinne, 41 år. 

Anonymkode: 4f503...488

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi som bor her på institusjon ser på mot i brøste sammen ofte! Nesten alle 😁 

Anonymkode: dd2e0...f83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Karl&Co mye bedre selv....men den går jo ikke på tv lengre. 

Anonymkode: 965ac...e39

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg snubler over typiske 'mot i brøstet' interiører bla på visning. Gul, blå, rød & mørkegrønt...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sett på det hver dag siden jeg var ni😁 Elsker det! Digger også Karl og Co samt Hos Martin. Alle episodene finnes på YouTube folkens 

Anonymkode: b8792...80b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det da det gikk på tv tilbake på 90 tallet. Men jeg har ikke sett på ca 20 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd å se det som voksen, men det blir ikke helt det samme. Elsker fortsatt serien og karakterene, men må har vi hatt et avstandsforhold lenge ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja har sett på det hver dag siden jeg var ni😁 Elsker det! Digger også Karl og Co samt Hos Martin. Alle episodene finnes på YouTube folkens 

Anonymkode: b8792...80b

link?

Anonymkode: 72012...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hamhamham skrev:

Karl er så morsom når han blir sinna!

Ja når han hopper opp og ned og roper NEI NEI NEI 🤣 Jeg har forresten kjøpt billetter til å se Karl & Co på teater! Gleder meg og tror det blir morsomt. 

Anonymkode: ee216...c02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dette var ganske morsomt når jeg gikk på barneskolen. 

 Men som voksen, not so much...             

Anonymkode: 6b4a2...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes humoren er slitsomt forutsigbar. Det skjedde aldri at de skulle parodiere situasjoner som ikke var fullstendig opplagte på forhånd. Jeg anser det som fordummende og humorløst og falle for de enkle, dumme, stjålne poengene til Tore Ryen &Co. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Serien er like bra i dag som for 20-25 år siden, om ikke bedre 😊

Min far er alvorlig syk nå, så vi har nå sittet og pløyd oss i gjennom serien. Godt å ha noe å le av når situasjonen er som den er. Mot i Brøstet slår liksom aldri feil 😃

Anonymkode: 57fba...eb6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det godt som barn og har akkurat sett ferdig hele serien på DVD. Liker serien enda bedre nå, for nå tar jeg alle poengene jeg ikke tok som barn. 

Er 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Likte den veldig godt da den gikk for ca 25 år siden, har ikke sett den etter det.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎11‎.‎2018 den 3.07, Rotemor skrev:

Jeg synes humoren er slitsomt forutsigbar. Det skjedde aldri at de skulle parodiere situasjoner som ikke var fullstendig opplagte på forhånd. Jeg anser det som fordummende og humorløst og falle for de enkle, dumme, stjålne poengene til Tore Ryen &Co. 

Husker godt mandagskveldene den gangen det gikk i 93-94 eller deromkring, var vel Mot i Brøstet kl. 19.30 og deretter Rederiet fra 20-21. Var 11-12 år gammel den gangen, og fulgte med. Sett i ettertid var Mot i Brøstet  ikke akkurat fantastisk, og forutsigbar var den selvsagt. Men for sin tid var det noe ganske nytt her i Norge, som fungerte bra. Skuespillet var bedre enn manuset, spesielt Nils Vogt, uten ham ville det ikke fungert. Det som kom senere fra Tore Ryen var vesentlig svakere. 

Endret av Hamhamham
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...