Gå til innhold

Fisk?

Fremhevede innlegg

Gjest Pippi P
Skrevet

Jeg orker snart ikke mere. Jeg har hatt angst så lenge jeg kunne huske. Har prøvd psykolog, medisniner, fysioterapi, poliklinikk, og innleggelse uten at jeg har blitt bedre. Hva er vitsen med at jeg lever da? Når jeg har prøvd alt? Når jeg ikke ser noe utvei? Når alt virker håpløst? Når alt er tungt, og jeg ser bare svart?

Jeg går fortsatt til psykolog selv om det ikke hjelper. Hva er vitsen da.? Når jeg har prøvd i ti-femten år Helt siden barndommen.. Når jeg har hatt angst og depresjoner så lenge jeg har levd. Hvis jeg kommer til å ha det sånn også i framtida ser jeg at jeg ikke har noe liv.

Også sier folk at man kan bli frisk av angst og depresjoner? Frisk ja.... Jeg er ikke akkurat frisk.. Kanskje jeg blir frisk når jeg er 100 år... Hva er vitsen da? Hva er vitsen med å være syk i 100 år, også bli frisk i et år også død. ???

Hva er meningen med livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg INGEN ekspert på området, men undrer på om du noen gang har prøvd hund? Nå er det ikke så lett å prøve hund da. Man må jo nesten kjøpe den og man kan jo ikke akkurat bare kaste den om den ikke funker. Men har lest at dyr og da spes hunder kan hjelpe. Det er noe med at de ikke stiller noen krav og gir det ubetinget kjærlighet.

Et alternativ er jo terapi med hund. Står om det i siste hundesport. Noe å nevne for terapauten din?

men som sagt .. jeg er på meget dypt vann nå, men vil så gjerne hjelpe at jeg våger meg med et lite forslag....

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det like ille hele tiden, da? Jeg kan også ha dårlige perioder hvor det er vanskelig å sette pris på lyspunktene, men når jeg har det bra skjønner jeg ikke hvordan jeg kan være deprimert og negativ.. Faktisk er ikke tipset til Cherie så dumt - et kjæledyr trenger tid og oppmerksomhet, og man både får og gir kjærlighet. Ulike hobbyer (som ikke nødvendigvis må utfordre deg på det du synes er vanskelig) kan også fjerne tankene fra det negative. Men sånne tips er jo lette å gi når man selv har det ganske bra, og vi vet jo ikke hvordan du er som person eller hva du finner glede i.

Når det gjelder å alltid plages med det du beskriver, eller ikke bli frisk, så finnes det vel i hvert fall gode sjanser for at de gode periodene dine kan bli lengre og at du lettere kan finne måter å takle/komme ut av de kjipe tingene.

Lykke til uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...