AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Sånn man betaler for altså. Jeg får bare stygge meldinger på nettdating og apper og kjenner det tærer på psyken. Så jeg tenkte prøve noe som heter Mars & Venus, noen som har prøvd det? Da kan jo de filtrere vekk menn som er slemme. Er bare litt synd det er så dyrt. Anonymkode: 03580...66c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Har aldri prøvd det, men høres jo ut som det kan være bra. Dessverre ikke noen erfaring med det, men hvor dyrt er det da? Anonymkode: bb7b5...f2a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri prøvd det, men høres jo ut som det kan være bra. Dessverre ikke noen erfaring med det, men hvor dyrt er det da? Anonymkode: bb7b5...f2a Har ikke satt meg sånn veldig inn i det, men tror det ligger på mellom 30.000 og 100.000 kr. Det er jo ganske mye penger og da må jeg ta opp forbrukslån i så fall. Så jeg bare lurte på om det er verdt det. Hvis matchmakeren ikke finner noen så er jo de pengene ut av vinduet. Anonymkode: 03580...66c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke satt meg sånn veldig inn i det, men tror det ligger på mellom 30.000 og 100.000 kr. Det er jo ganske mye penger og da må jeg ta opp forbrukslån i så fall. Så jeg bare lurte på om det er verdt det. Hvis matchmakeren ikke finner noen så er jo de pengene ut av vinduet. Anonymkode: 03580...66c Er vel ikke større sjanse for å finne noen der enn selv gjennom det havet av dating-apper som er tilgjengelig... Jeg ville heller spart pengene og jobbet for dette selv. Anonymkode: 00de8...d60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå