AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Hei. Vi jobber sammen. Jeg kjent hu i et par måneder. Vi snakker sammen en del, men lite. Hun er veldig snill og grei. Så jeg bestemte meg for å bli litt bedre litt kjent med henne. I går da jeg gikk fra jobben spurte jeg hva hun skulle til helgen og hun sa ingenting deretter dro jeg bare, fordi søsteren min ventet på meg utenfor og det hastet litt. Så jeg syntes synd på hun og følte at jeg var en dårlig person som bare dro sånn. Så søsteren min har en fest og hun sa at hu jente kunne komme om hu ville da. Så jeg tok og inviterte henne. Svare jeg fikk sjokkerte meg 😂. Hun sa at hun føler at jeg liker henne, at vi må ha litt avstand fra hverandre. Hun begrunnet det med at mange menn liker hun og hu vet ikke hvorfor! At hu også føler seg som en heks siden alle liker hun osv. Og hun sier at hun ikke vil ha noe med menn å gjøre osv. "Veldig usikkert svar" Jeg er ikke der hun nevner i det hele tatt, jeg snakker med hu kanskje 2. ganger i 2 min løpet av uken. Så jeg hadde ingen anelse at hun følte det sånn, så jeg beklaget for forstyrrelsen og lovet hun at det kommer aldri til å skje igjen. Jeg skal aldri snakke med hun mer og skal la hun være i fred. Men hun var fortsatt bekymret på hva jeg kommer til gjøre osv. Jeg skjønte at hun ikke vil miste kontakten. Jeg synes at hun får + poeng fordi hun er ærlig og rett på sak, men svare viser at hun ikke er moden. Hva tenker dere? Hver obs på at jeg ikke ønsker noe frekke kommentarer her. Har du noe fornuftig i forhold til saken sleng det, other ways la være. Anonymkode: 63c87...f2a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Du la dette på singel forumet, og ikke venner. Så jeg tenker du ble avvist og vil nå ha kommentarer om at hun er tett, for å stryke egoet ditt. Anonymkode: 2ee43...87a 11
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Vi jobber sammen. Jeg kjent hu i et par måneder. Vi snakker sammen en del, men lite. Hun er veldig snill og grei. Så jeg bestemte meg for å bli litt bedre litt kjent med henne. I går da jeg gikk fra jobben spurte jeg hva hun skulle til helgen og hun sa ingenting deretter dro jeg bare, fordi søsteren min ventet på meg utenfor og det hastet litt. Så jeg syntes synd på hun og følte at jeg var en dårlig person som bare dro sånn. Så søsteren min har en fest og hun sa at hu jente kunne komme om hu ville da. Så jeg tok og inviterte henne. Svare jeg fikk sjokkerte meg 😂. Hun sa at hun føler at jeg liker henne, at vi må ha litt avstand fra hverandre. Hun begrunnet det med at mange menn liker hun og hu vet ikke hvorfor! At hu også føler seg som en heks siden alle liker hun osv. Og hun sier at hun ikke vil ha noe med menn å gjøre osv. "Veldig usikkert svar" Jeg er ikke der hun nevner i det hele tatt, jeg snakker med hu kanskje 2. ganger i 2 min løpet av uken. Så jeg hadde ingen anelse at hun følte det sånn, så jeg beklaget for forstyrrelsen og lovet hun at det kommer aldri til å skje igjen. Jeg skal aldri snakke med hun mer og skal la hun være i fred. Men hun var fortsatt bekymret på hva jeg kommer til gjøre osv. Jeg skjønte at hun ikke vil miste kontakten. Jeg synes at hun får + poeng fordi hun er ærlig og rett på sak, men svare viser at hun ikke er moden. Hva tenker dere? Hver obs på at jeg ikke ønsker noe frekke kommentarer her. Har du noe fornuftig i forhold til saken sleng det, other ways la være. Anonymkode: 63c87...f2a La henne være i fred. Hun er jo ikke interessert i deg, det er åpenbart. Dere er kolleger, derfor kjenner dere hverandre. Det holder. Anonymkode: 57a07...c75 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Hvis du ikke er interessert og skal la henne være, hva er problemet da? Da er det jo bare å gå videre og være vanlige kolleger da. Anonymkode: 3ee7b...562 5
Gjest Warrior Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 Vil ikke ha noe med menn å gjøre men likevel har hun litt kontakt med menn? Den var spesiell.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #7 Skrevet 17. november 2018 Er dette deg, ts? Anonymkode: 59e55...bc9 5
Cuntzilla Skrevet 17. november 2018 #8 Skrevet 17. november 2018 Er vel bare å la henne være i fred, da? Kanskje du har vært mer "på" enn du gir uttrykk for her, eller kanskje hun er vant med at menn hun har en god tone med vil ligge med henne og overtolker ut fra det. Men det er faktisk ganske vanskelig det sistnevnte med at man blir "fuckzoned" av menn man har en god tone med, for det er flere som har din fremgangsmåte. De kommer med en tilsynelatende helt uskyldig forespørsel selv om de åpenbart vil mer, og så er man liksom en heks når man gjennomskuer den egentlige hensikten og takker nei. Da kan han som deg slå armene i været og si hva faen, så rar du er, jeg spurte bare om å ta en kaffe liksom, ikke om vi skulle gifte oss, hva er det du innbiller deg. Og så skal hun liksom føle seg teit som trodde det lå noe mer i det, selv om hun kanskje hadde helt rett i det. 10
Gjest Tassen10 Skrevet 17. november 2018 #9 Skrevet 17. november 2018 Nei. Hun er neppe en rar kvinne. Du derimot er antagelig en rar mann.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #10 Skrevet 17. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke er interessert og skal la henne være, hva er problemet da? Da er det jo bare å gå videre og være vanlige kolleger da. Anonymkode: 3ee7b...562 Jeg har en liten crush på henne som jeg prøver å bli kvitt.😩 Anonymkode: 63c87...f2a
Hedy Lamarr Skrevet 17. november 2018 #11 Skrevet 17. november 2018 "Fuckzoned", @Cuntzilla, herlig uttrykk! Kjenner meg igjen i resten av det du skrev også. Jeg pleier også, etter dyrekjøpt erfaring, å avvise menn som kommer med en "uskyldig" invitasjon, når jeg skjønner at de allerede har fuckzona meg. Orker ikke alt dramaet etter en avvisning senere. 4
Hedy Lamarr Skrevet 17. november 2018 #12 Skrevet 17. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en liten crush på henne som jeg prøver å bli kvitt.😩 Anonymkode: 63c87...f2a Hun merket nok at du hadde det crush'et, skjønner godt at hun takket nei om hun ikke er interessert i deg. Og det er hun tydeligvis ikke, dessverre. 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #13 Skrevet 17. november 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes at hun får + poeng fordi hun er ærlig og rett på sak, men svare viser at hun ikke er moden. Hva mener du med at hun ikke er moden? Anonymkode: 59e55...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #14 Skrevet 17. november 2018 Høres ut som du ble avvist og er litt butthurt i etterkant. Anonymkode: 912f8...01d 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #15 Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en liten crush på henne som jeg prøver å bli kvitt.😩 Anonymkode: 63c87...f2a Ok, det var ikke slik du fremstilte det i HI. Det er lite du kan gjøre om hun ikke liker deg tilbake. Anonymkode: 3ee7b...562 2
Cuntzilla Skrevet 17. november 2018 #16 Skrevet 17. november 2018 (endret) 3 timer siden, Hedy Lamarr skrev: "Fuckzoned", @Cuntzilla, herlig uttrykk! Kjenner meg igjen i resten av det du skrev også. Jeg pleier også, etter dyrekjøpt erfaring, å avvise menn som kommer med en "uskyldig" invitasjon, når jeg skjønner at de allerede har fuckzona meg. Orker ikke alt dramaet etter en avvisning senere. Ja sant, få som bruker begrepet fuckzoned, men alle kvinner skjønner likevel umiddelbart hva det betyr fordi alle har opplevd det😜 Nå ser jeg TS innrømmer at han hadde et crush og, så da er jo selvsagt det noe hun har skjønt og årsaken til at hun takker nei til fest. Jeg har også takket nei til invitasjoner som er fremstilt som noe helt platoniske greier fordi jeg vet det ligger håp om mer bak. Det er ubehagelig å sitte og leke venner når man skjønner han bare vil ligge (eller er forelsket), og det spillet når jo sin uunngåelige ende når man på et punkt må avvise uansett. Bedre for begge å bare ta det med en gang. Er jo sånn med sjekking på byen ofte, han sier hei fint vær i dag og hun svarer nei takk, jeg har kjæreste. Man trenger ikke drive og dra det ut for å være høflig eller noe når man skjønner greia. Endret 17. november 2018 av Cuntzilla 4
Gjest Minesveiper Skrevet 17. november 2018 #17 Skrevet 17. november 2018 (endret) Litt rart å slenge ut at hun ikke vil ha noe med menn å gjøre, men ellers så tenker jeg at hun virker reservert. Er reservert selv, og jeg spør som regel ikke en dame utenfor min vennesirkel om å bli med på noe om det ikke er fordi jeg er interessert. Mulig hun også er sånn, og derfor tenker hun at du er interessert når du ga henne en invitasjon. Endret 17. november 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #18 Skrevet 18. november 2018 Ja altså det hun skrev var sånn: Jeg sier ikke at du var irriterende. Det er faktisk morsomt å snakke med deg og noen ganger gjør du at dagen min blir bra. Takk for det. Jeg vil bare ikke møte med menn i det hele tatt. Som venn eller date. Jeg vet hvordan det går etterpå. For eksempel føler jeg at jeg er en slags heks menn liker meg så mye, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor! Derfor sa jeg det om avstand. Jeg løper ikke bare fra mine følelser eller andres følelser. Anonymkode: 63c87...f2a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #19 Skrevet 18. november 2018 16 timer siden, Minesveiper skrev: Litt rart å slenge ut at hun ikke vil ha noe med menn å gjøre, men ellers så tenker jeg at hun virker reservert. Er reservert selv, og jeg spør som regel ikke en dame utenfor min vennesirkel om å bli med på noe om det ikke er fordi jeg er interessert. Mulig hun også er sånn, og derfor tenker hun at du er interessert når du ga henne en invitasjon. Ja altså det hun skrev var sånn: Jeg sier ikke at du var irriterende. Det er faktisk morsomt å snakke med deg og noen ganger gjør du at dagen min blir bra. Takk for det. Jeg vil bare ikke møte med menn i det hele tatt. Som venn eller date. Jeg vet hvordan det går etterpå. For eksempel føler jeg at jeg er en slags heks menn liker meg så mye, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor! Derfor sa jeg det om avstand. Jeg løper ikke bare fra mine følelser eller andres følelser. Anonymkode: 63c87...f2a
Snaskesnusken Skrevet 18. november 2018 #20 Skrevet 18. november 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en liten crush på henne som jeg prøver å bli kvitt.😩 Anonymkode: 63c87...f2a Da er du åpenbart interessert i henne og hun har lagt merke til det. Dama er ikke rar i det hele tatt da hun var ærlig med deg men du har ikke vært ærlig i hovdinnlegget da du hevder at du liksom ikke liker henne..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå