Gå til innhold

Hva har skjedd med dildoen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg har en blå gjennomsiktig ‘slim-dong’ fra Kondomeriet. Nå har den fått noen mørke flekker på seg etter at jeg pakket den vekk i en pose en stund. Noen som vet hvorfor dette har skjedd?

Emma

image.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje den trekker til seg farge fra posen?

Skrevet

Mugg? Jordslag? Plastpest? 

Anonymkode: 5e281...992

Skrevet

Jeg har også dette på min.. 🤔

Anonymkode: 64d19...127

Skrevet

Ett ord.. På tide å kaste den å kjøpe ny. Gjerne oppbevare den i originalinpakningen neste gang.

Anonymkode: 59d54...705

Skrevet
50 minutter siden, Razor1976 skrev:

Kanskje den trekker til seg farge fra posen?

Det var det jeg tenkte også. Men ble litt skremt da det ikke går vekk ved vask. Kanskje på tide å bytte den ut.

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også dette på min.. 🤔

Anonymkode: 64d19...127

Rart. Jeg vasket den godt før jeg pakket den vekk. Kanskje den kan ha reagert på glidemidlet eller noe, uansett jeg kjøper ny 😄

Gjest fitteslikker
Skrevet
3 timer siden, EmmaSør skrev:

Jeg har en blå gjennomsiktig ‘slim-dong’ fra Kondomeriet. Nå har den fått noen mørke flekker på seg etter at jeg pakket den vekk i en pose en stund. Noen som vet hvorfor dette har skjedd?

Emma

image.jpg

Hei, jenta!
Du kan ta det helt med ro. 
Kondomeriet, og andre velrenommerte sex leketøys forretninger selger helt sikkert ikke farlige produkter. Du kan helt sikkert kose deg med den!! allikevel, gå tilbake til forretningen der du kjøpe den og spør, siden fargen på den er blitt feil, føler du deg ikke trygg, å med det funker ikke kosestunden. Så jenta spør hva som er feil, og bytt den, og fortsett å nyte de deilige stundene som før!         

Skrevet

Ellers så tror jeg dildoer helst skal oppbevares i tøypose pga plast blir for tett mtp fukt. 

Anonymkode: d6621...642

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde min i sideloftet, altså inni veggen på huset, er sånn skapdører inn dit. La den inne der for å gjemme den. Den var lys hudfarget og når jeg skulle ta den ut etter noen mnd så var den kritt hvit og hadde fått svarte flekker på seg. Æsj, den kasta jeg. Sikkert mugg og den har nok trengt seg inn i hele dildoen.. ikke faen om jeg hadde dytta den oppi dåsa uansett om jeg fikk vekk flekkene. Kunne sikkert fått en eller annen jævlig sykdom av det. Rett i søpla her. 

Anonymkode: 307cc...d53

• Liker 1
Skrevet

Ta å send en Mail til Kondomeriet å spør dem. Legg ved bildet. 

Anonymkode: 3f636...787

Skrevet

Ser ut som om den er forlte brukt

• Liker 2
Skrevet

Han er vel utslitt stakkar....😂

Anonymkode: e147a...b4f

• Liker 2
Skrevet

Her ligger slikt i en utrangert toalettveske på en hylle på soverommet, tror din har blitt lagret for tett

Anonymkode: 4aee3...02c

Skrevet

Klamydia. Hold deg unna.

Anonymkode: 0b5e5...c03

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt er den svart og gigantisk. Surprise surprise.

Anonymkode: 0f350...aa6

Skrevet

Dette er altså en ting jeg brenner litt for.
Det er typisk så mye mykningsstoffer i de billige dildoene/vibratorene, så de misfarges/går i stykker/smelter..
Her er et bilde av hva som kan skje om du lar flere av disse billig vibbene ligge inntil hverandre i noen dager...

Når det gjelder hva de forskjellige butikkene selger.... vel, om uvitenhet er en unnskyldning, er du unnskyldt 😛
Butikkene selger det produsentene lager, her er link til en gammel dansk test av sexleketøy, nøyaktig de samme produktene har blitt solgt av "norske velrenomerte butikker" helt til produsentene sluttet å lage de.

Det ble postet påstander fra disse "seriøse norske butikkene" om at det var ufarlig å bruke disse dildoene, så lenge man ikke brukte de mer enn det som ble definert som normal bruk... og normal bruk, som de helst ikke ville opplyse noe om, var regnet som 15 minutter en gang i uken (Fra danske miljøstyrelsen, samme standard ble benyttet i Norge).
Brukte du de mer enn det KUNNE det være en helserisiko, (det ville de heller ikke si noe om) men med normalt bruk, var du altså trygg.

Det eksisterer fortsatt ingen spesifikk lovgivning som sier hvilken stoffer det er forbudt å benytte i sexleketøy, det er helt og holdent opp til produsenten og det eksisterer heller ingen krav om å merke produktene med hvilken stoffer de inneholder.
Det er ikke engang slik at det som står på esken behøver å være sant, det er fullt lovlig å hevde at en dildo er laget i silikon, uten at den faktisk er laget i silikon (for det kan jo hende den inneholder LITT silikon)

smeltet.jpg

• Liker 2
Gjest Monsieur Beau
Skrevet

Hvorfor spør du ikke på kondomeriet? De kan alt om sexleketøy :) 

Skrevet
12 timer siden, EmmaSør skrev:

Emma

image.jpg

Farge fra posen! Ikke bruk den mer, eller ta på en kondom. Har opplevd det samme selv, brukte vanlig bærepose fra butikk med farger på..... bruk en brødpose/frysepose i klar plast..om du MÅ ha noe på den..

Anonymkode: 6d41d...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...