Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spurtet henne ut, hun skrev tilbake og sa "nei", jeg føler at du liker meg og jeg må ha litt avstand fra deg også?!"

Hva faen? Seriøst?  

Anonymkode: ec982...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Hun vil ha avstand fra deg. Vær glad hun e ærlig.

• Liker 4
Skrevet

Aldri spør spørsmål som du ikke tåler å få ærlige svar på! 

Anonymkode: e0514...77e

• Liker 5
Skrevet

Ser ikke problemet. 🙄

Anonymkode: 519cd...51a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke problemet. 🙄

Anonymkode: 519cd...51a

Vel jeg kjenner ikke hun så godt jeg ser ikke hun så ofte. Jeg plager eller snakker til hun ikke noe særlig mye. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vel jeg kjenner ikke hun så godt jeg ser ikke hun så ofte. Jeg plager eller snakker til hun ikke noe særlig mye. 

???

Anonymkode: b2e5d...8cc

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurtet henne ut, hun skrev tilbake og sa "nei", jeg føler at du liker meg og jeg må ha litt avstand fra deg også?!"

Hva faen? Seriøst?  

Vel, hun ønsker ikke å gå på date med deg. Hun har merket at du liker henne, og derfor vil hun ikke gi deg falske forhåpninger. Det er vel så enkelt som det? Hun vil ha avstand fordi hun ikke liker deg på denne måten. Det er ubehagelig å være sammen med venner som du vet at egentlig ønsker noe helt annet av deg. 

Anonymkode: b7ea8...e71

• Liker 1
Skrevet

Litt rart at hun sier avstand, hun snakker jo alltid først til meg. Jeg oppsøker hun veldig lite egentlig. 

Skrevet
På 16.11.2018 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Litt rart at hun sier avstand, hun snakker jo alltid først til meg. Jeg oppsøker hun veldig lite egentlig. 

Hvor gammel er dere ca? Hun er nok ikke interessert, tror du skal la det ligge. 

Anonymkode: 82c10...499

Skrevet

Eller du kan spørre henne en gang til.

Anonymkode: 82c10...499

Skrevet

Eller hun leker med deg. Er du veldig kjekk og har mangen beundrere? Kan være hun spiller hard to get. Vet ikke hvor gammel dere er men tipper ganske ung. Og det kan være hun ikke liker deg og bare kjeder seg. Jeg ville ha latt det ligge egentlig.

Anonymkode: 6e302...d80

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller hun leker med deg. Er du veldig kjekk og har mangen beundrere? Kan være hun spiller hard to get. Vet ikke hvor gammel dere er men tipper ganske ung. Og det kan være hun ikke liker deg og bare kjeder seg. Jeg ville ha latt det ligge egentlig.

Anonymkode: 6e302...d80

Alvorlig talt!

»Når jenter sier NEI, så mener de egentlig JA»???????

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...