Gå til innhold

Menn på KVINNEguiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det egentlig meningen at det skal være menn her? Ser det har blitt akseptabelt ihvertfall. Finnes det et eget forum for menn?

Anonymkode: f8d80...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det egentlig meningen at det skal være menn her? Ser det har blitt akseptabelt ihvertfall. Finnes det et eget forum for menn?

Så du liker oss ikke? Ja, ja

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser det har blitt akseptabelt ihvertfall.

Det har vært menn på KG i mange år.

Anonymkode: a1df8...c01

• Liker 4
Skrevet

image?w=480&h=480&bg_color=000000&opacit

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rullestolbruker skrev:

Så du liker oss ikke? Ja, ja

Jo, fint å kunne stille spm til menn også :)

• Liker 1
Skrevet

Skjønte ingenting da jeg var ny her og så det var en del menn her inne. Har ikke noe imot at menn er her, men skjønner ikke helt hvorfor de ønsker det selv? Hadde det vært en side som het Manneguiden, tviler jeg på at jeg ville vært interessert i å henge der.

Anonymkode: 53234...eb7

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har vært menn på KG i mange år.

Oja, jeg er ny her

Skrevet

Skjønte ingenting da jeg var ny her og så det var en del menn her inne. Har ikke noe imot at menn er her, men skjønner ikke helt hvorfor de ønsker det selv? Hadde det vært en side som het Manneguiden, tviler jeg på at jeg ville vært interessert i å henge der.

Anonymkode: 53234...eb7

Kan jo være fordi mange lever sammen med en kvinne og er interessert i hvordan andre kvinner har det? Mye læring i det. 

• Liker 1
Skrevet

Kvinneguiden hadde et annet navn før. Men etter en avstemming, der kvinnene (penere ord for kjerringene) hadde selvsagt best peiling på hvordan dette forumet burde være. Kvinnene har jo guiden på alt ;) så kvinneguiden er jo litt ironisk, siden det stortsett er kvinner som også stortsett ber om guiding ;)

Anonymkode: 07ea0...094

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kvinneguiden hadde et annet navn før. Men etter en avstemming, der kvinnene (penere ord for kjerringene) hadde selvsagt best peiling på hvordan dette forumet burde være. Kvinnene har jo guiden på alt ;) så kvinneguiden er jo litt ironisk, siden det stortsett er kvinner som også stortsett ber om guiding ;)

Anonymkode: 07ea0...094

Kan ikke du fortelle mer om forhistorien til Kvinneguiden, du som tydeligvis har så god greie på de?

• Liker 8
Skrevet

Greit at det er menn her. Men utrolig provoserende med tydelige kvinnehatere her. 

Anonymkode: cd934...f58

• Liker 6
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det en mann som har sagt deg i mot?

Anonymkode: 0a15b...bbd

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en mann som har sagt deg i mot?

Anonymkode: 0a15b...bbd

Skal jeg bli sett på som en mannehater fordi jeg stiller et ganske logisk spørsmål? Hvis du ser lengre opp kan du se at jeg bare synes det er fint at vi kan høre menns perspektiver også. Ts

• Liker 3
Skrevet

Jeg er litt usikker på hva du ønsker å oppnå med spørsmålet ditt? 

Jeg synst det er et forum, så spiller det ingen rolle. Det er ikke sånn at når man oppretter en bruker her så får du opp et stort blinkende varsels-skilt med teksten "HAR DU NOE HENGENDE MELLOM BENA?" og en boks der du krysser av for ja eller nei. Nåde deg om du trykker feil altså! 

Anonymkode: ebf07...ed6

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva du ønsker å oppnå med spørsmålet ditt? 

Jeg synst det er et forum, så spiller det ingen rolle. Det er ikke sånn at når man oppretter en bruker her så får du opp et stort blinkende varsels-skilt med teksten "HAR DU NOE HENGENDE MELLOM BENA?" og en boks der du krysser av for ja eller nei. Nåde deg om du trykker feil altså! 

Anonymkode: ebf07...ed6

Herregud, jeg lurte bare siden jeg akkurat ble medlem og TRODDE det kun var kvinner som er ganske logisk mtp navnet. MEN jeg skjønner at det ikke er det, og har ingen problem med det. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er mann, men har også en del kvinne i meg. Så tenker det er helt naturlig å være her. Men oppfatter at du diskriminerer menn. Det er vel ikke helt inn i tiden, med disse likestillingsdager.

Anonymkode: a6b7e...618

Skrevet

Jeg er mann, men har også en del kvinne i meg. Så tenker det er helt naturlig å være her. Men oppfatter at du diskriminerer menn. Det er vel ikke helt inn i tiden, med disse likestillingsdager.

Anonymkode: a6b7e...618

Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet her? Jeg ville også lurt på hvorfor det var kvinner i Mannegruppa Ottar. 

• Liker 5
Skrevet

Uten at jeg selvsagt vet helt sikkert, men det virker litt på meg som at de mennene som lager seg en profil her på kvinneguiden har lite til overs for kvinnesaker (feminisme etc) i allefall. 

Hvis det finnes menn her inne som liker kvinnesak, kvinner eller likestillingen vi har så er de i allefall ikke så høylytte. 

Hadde vært interessant å spørre hvor mange menn her på KG som støtter feminisme og vår politikk i dag. De fleste «KG-menn» er sterkt imot feminisme og politikken vi har i Norge. 

Det er rart at de finnes her på KG egentlig. Er jo selv gift med en mann som støtter kvinnesaker og vokst opp med min far også som alltid har støttet min mor og meg. Men de hadde nok aldri i verden laget seg en profil på KG. 

Man må jo bare akseptere at de er her, men det hadde jo vært kjempehyggelig med noen menn her også som ikke har all denne forakten for kvinnesaker. Men som støtter oss kvinner, er hyggelige, høflige slik vanlige menn er...! Hvor er dere :) ??

Anonymkode: 73d99...019

• Liker 4
Skrevet

Det er forumet for all oss med X-kromosom. 

Anonymkode: d38e3...393

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor hater du menn? 

Anonymkode: 90e4a...634

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...