AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Hei! J22. Skal på date i morgen, og jeg kjenner at jeg er driitnervøs. Dette er en tinderdate og det er ikke min første for å si det sånn. Har møtt mange forskjellige type folk, og opplevd rare ting på dates. For at dere skal skjønne hvorfor jeg er nervøs så må jeg legge ut litt mer om min forrige date. Jeg er på Tinder for å finne en kjæreste, ikke bare sex, og jeg trenger goood tid før jeg blir komfortabel til å være intim med noen. Min forrige date tok ikke hensyn til dette, han pushet på at jeg skulle bli med han hjem, og ekstra på det med sex. Han dumpet meg etter 3-4 dates der han forsto det ikke ble noe på han med det første. I tillegg var jeg veldig klar og tydelig på at min intensjon var mer enn bare sex, og jeg fortalte han at jeg trengte tid på slike ting. Nå er jeg selvfølgelig redd det samme skal skje i morgen, at han vil at jeg skal bli med han hjem eller noe som kan lede an til sex. Åssen kan jeg håndtere det, bare hvis det skjer? Noen ganger vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Vi skal møtes på dagtid i morgen heldigvis også gå en liten tur til et utsiktspunkt. Han foreslo egentlig middag hjem til han, noe jeg egentlig ikke følte meg komfortabel med... Mulig er overtenker, men dette er viktig for meg. Anonymkode: f889d...a64
Gjest supernova_87 Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Da han forrige daten din pushet på med sex så burde jo du dumpet ham. Når det å vente med sex er viktig for deg og personen du dater ikke respekterer deg, er det en mann du vil være sammen med? Mitt beste tips er å sette tydelige grenser, og ikke gidde å finne deg i drittsekkoppførsel. Det er ikke drittsekk å ønske å ha sex fra første stund, vi har forskjellige behov, men det er drittsekk å prøve å presse noen som åpenbart ikke ønsker det samme. Men ofte så er ikke den som ikke ønsker sex tydelig nok, og den andre kan tro at pressing er det som må til, og opplever det mer som flørt eller "innuendo". La den andre forstå at det er uaktuelt, ikke gå inn i diskusjoner. Kanskje vær ærlig om du ikke er komfortabel med det. Kanskje man bare ikke passer sammen, hvis den ene er veldig på det å ha sex helt fra start og du ikke vil ha det før du er helt trygg, det er helt greit! Jeg har vært der du er, og følelsen av å tråkke så til de grader over egne grenser fordi man ikke blir respektert av den andre, og man har så lyst til å bli likt, den er ikke noe bra. Det er helt greit å vente med sex! Og møter du en som virkelig liker deg så er han villig til å vente! Og det er mange gode menn der ute som vil respektere at du har det vanskelig i forhold til sex. Lykke til, kos deg!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Gå ut i morgen i den hensikt at du skal ut og kose deg med et hyggelig selskap. Ikke tenk på forhold.. kjæreste...sex osv. Vil du ha sex, så er det helt fint. Men samtidig må det gå an å gå ut og treffe en, prate, smile og le...Gi han en klem og kanskje et kyss og si dette var hyggelig og dra hjem etterpå. Om han forsøker å presse deg til å bli med hjem uten at du vil så sier du takk for deg og gå. Anonymkode: 01904...133
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå ut i morgen i den hensikt at du skal ut og kose deg med et hyggelig selskap. Ikke tenk på forhold.. kjæreste...sex osv. Vil du ha sex, så er det helt fint. Men samtidig må det gå an å gå ut og treffe en, prate, smile og le...Gi han en klem og kanskje et kyss og si dette var hyggelig og dra hjem etterpå. Om han forsøker å presse deg til å bli med hjem uten at du vil så sier du takk for deg og gå. Anonymkode: 01904...133 Okey, takk! 😄 Anonymkode: f889d...a64
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 6 timer siden, Rainstorm skrev: Da han forrige daten din pushet på med sex så burde jo du dumpet ham. Når det å vente med sex er viktig for deg og personen du dater ikke respekterer deg, er det en mann du vil være sammen med? Mitt beste tips er å sette tydelige grenser, og ikke gidde å finne deg i drittsekkoppførsel. Det er ikke drittsekk å ønske å ha sex fra første stund, vi har forskjellige behov, men det er drittsekk å prøve å presse noen som åpenbart ikke ønsker det samme. Men ofte så er ikke den som ikke ønsker sex tydelig nok, og den andre kan tro at pressing er det som må til, og opplever det mer som flørt eller "innuendo". La den andre forstå at det er uaktuelt, ikke gå inn i diskusjoner. Kanskje vær ærlig om du ikke er komfortabel med det. Kanskje man bare ikke passer sammen, hvis den ene er veldig på det å ha sex helt fra start og du ikke vil ha det før du er helt trygg, det er helt greit! Jeg har vært der du er, og følelsen av å tråkke så til de grader over egne grenser fordi man ikke blir respektert av den andre, og man har så lyst til å bli likt, den er ikke noe bra. Det er helt greit å vente med sex! Og møter du en som virkelig liker deg så er han villig til å vente! Og det er mange gode menn der ute som vil respektere at du har det vanskelig i forhold til sex. Lykke til, kos deg! Takk takk, skal sette grenser. Det er ganske vanskelig å si nei noen ganger.. men skal prøve likevel... Anonymkode: f889d...a64
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #7 Skrevet 16. november 2018 Gå tur, prøv å ha det koselig uten å tenke for mye. Og takk høflig nei hvis han tilbyr deg å bli med hjem. Vent med sex til du er komfortabel med det. Det er klokt å ta hensyn til seg selv, og ikke la seg presse. Anonymkode: 781f3...4c7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå