Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Etter en uke på hytte med svigermor, svogers og deres to barn, er jeg kommet til den klare konklusjon at den norske påsketradisjonen med familiehyttetur, er innstiftet av de kyske for å sikre at vi ikke besudler påskeferien med intim omgang.... I løpet av en uke har det kun blitt litt alenesex i hyttedusjen, kjæresten har slikket meg en gang og jeg har sugd han et par ganger. Men, nytelsen blir ikke ekstatisk når fokus er å være tyst fordi svigermor ligger på den andre siden av en tynn panelvegg.. :-? Vi var litt trøtte når vi kom hjem i natt, men så snart kjæresten min kommer inn igjen fra treningstur skal jeg overfalle ham og bokstavelig lenke han fast til senga, hvor han fint skal få ligge til jeg (og han) har fått tatt igjen noe av den tilfredstillelsen vi har gått glipp av.... Skal vi se: håndjern, nybarberte legger og kosemus, nytt sengetøy barbersaker til bruk på ham, strømper på, håndkle, aromaolje, glidemiddel, gardiner for, vibbene nyvasket, mobilen på lydløs, cola. Alles in ordnung. Send him in! 8)
PREDATOR Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 Hadde håpet kjeresten min hadde skaffet seg nytt nick jeg nå når jeg leste det der Men man kan alltids hape... dagen er ung enda
Han Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 kjæreste? Hadde ikke du KONE? Fakenicker FAKENICKER! ALARM! ALARM!!!
Gjest SnartSeparert Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Mange andre, er glade for at påskeferien er over, slik at skilsmisseprosessen kan settes i gang. Noen dager tett sammen på en trang hytte, gir en bekreftelse på at forholdet ikke lenger har livets rett. Etter sommer- jul- og påskeferier, at fyker separasjonsstatistikken i været.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 Sammen med kjæresten har vi nå pult påsken ut av kroppene. 4 timer inkl en liten skjønnhetsblund mellom slagene! Deilig! Egentlig utrolig hvor bra sexen blir når man er "tvunget" til å roe den noen dager.. Særlig når man er sammen, men ikke på en måte kan ta en kjapp (eller lang) en når det kommer over oss. Har forresten vondt i det ene låret etter stram strømpe. Merket det ikke når det stod på, men gummien har tydeligvis gnagd seg inn i huden. Sårt. Synd - jeg tror jeg kjøpte 3 el 4 par i den størrelsen.
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #6 Skrevet 28. mars 2005 Tør jeg foreslå at man heller drar på påskehyttetur med vennepar enn med familien? På denne måten kan dere alle ha sex med deres respektive partner mens dere ser på de andre parene har seg, da dette kan virke pirrende på voksne mennesker. Videre kan jeg også anbefale orgier eller partnerbytte for de som tror dette kan være noe for dem!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #7 Skrevet 28. mars 2005 Tør jeg foreslå at man heller drar på påskehyttetur med vennepar enn med familien? På denne måten kan dere alle ha sex med deres respektive partner mens dere ser på de andre parene har seg, da dette kan virke pirrende på voksne mennesker. Videre kan jeg også anbefale orgier eller partnerbytte for de som tror dette kan være noe for dem! Ravn: Du er bare rar i det søte hodet ditt
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #8 Skrevet 28. mars 2005 Hva behager? Jeg kjenner til mange vennepar som er "swingers" og selv har jeg hatt mange festlige kvelder hvor jeg har vært tilskuer på at mine vennepar har hatt seksuell omgang. Pirrende og svært underholdende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå