Gå til innhold

Kjære menn, angående ereksjon!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med en mann på 10’ende måned. Vi har et aktivt sexliv med sex morgen og kveld. I starten var ereksjonen aldri noe problem, men nå sliter den med å stå til tider. Han har ikke noe stress i livet, hverken på jobb eller på privat plattformen.

Han blir alltid hard, for så å bli slapp. Han kan feks bli slapp mens jeg suger han eller mens han er inni meg. Det er for meg veldig sårende, men jeg prøver og ikke vise det til han. Han sier at det er fordi han holder igjen orgasmen og at han derfor blir slapp. Det har jeg aldri opplevd før. Er det slik at penisen blir slapp om man holder igjen en orgasme? Jeg føler meg lite deilig når han blir slapp mens vi holder på 😕 

men jeg vet jo også at det er helt naturlig at den ikke står 24/7, ønsker ikke å presse han eller at han skal føle seg dårlig på noen måte. Han er 37 om det har noe å si. 

Anonymkode: d817e...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg har ikke opplevd å bli direkte slapp av å holde igjen en orgasme, men litt av tenningen forsvinner når jeg fokuserer veldig på å ikke komme, så det kan jo hende at han bare har dette litt ekstra? Ta opp med han at han ikke trenger å holde igjen orgasmen, men kan komme så raskt/tregt han vil, så kan dere heller ta en runde til senere (hvor han holder lengre siden han nylig har kommet) hvis det blir for kort for deg.

Anonymkode: 00e5e...d05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han komme så han ikke blir slapp, men få han til å putte den inn i hullet igjen med en gang slik at han ikke blir slapp etter orgasmen. Hvis han/dere fortsetter etter at han har kommet blir han ikke slapp selv om det kanskje er litt følsomt/ubehagelig for han i starten.

Anonymkode: 52626...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ereksjonen..

Kan bare konstatere at vi er forskjellig skrudd sammen. Min kan være frustrerende uregjerlig til tider. Kan våkne om natta og være så hard at det nesten gjør vondt,  andre ganger tar det en liten evighet å få den stiv nok til å ta dama, selv om vi ligger og koser lenge på forhånd..

Kanskje typen din bør prøve å endre teknikken litt? Når jeg kjenner orgasmen nærmer seg så setter bare jeg bare ned tempoet, ligger helt stille om nødvendig. Eller som andre foreslår, bare la det gå og satse på runde to. Løp på do for å tømme deg og håp han fortsatt er stiv når du kommer tilbake. ;)

(brukte den varianten selv da forholdet var ferskere)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er av typen som blir helt slapp sekundet etter orgasmen. 

Anonymkode: d817e...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med innleggene ovenfor, men vil gjerne tillegge at:

Det har ikke noe å gjøre med at TS gjør feil eller ikke er attraktiv nok. Heller omvendt. Det er gjerne når man ønsker å prestere så innmari at det kan bli feil.😐

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, blaffen skrev:

Ja den ereksjonen..

Kan bare konstatere at vi er forskjellig skrudd sammen. Min kan være frustrerende uregjerlig til tider. Kan våkne om natta og være så hard at det nesten gjør vondt,  andre ganger tar det en liten evighet å få den stiv nok til å ta dama, selv om vi ligger og koser lenge på forhånd..

Kanskje typen din bør prøve å endre teknikken litt? Når jeg kjenner orgasmen nærmer seg så setter bare jeg bare ned tempoet, ligger helt stille om nødvendig. Eller som andre foreslår, bare la det gå og satse på runde to. Løp på do for å tømme deg og håp han fortsatt er stiv når du kommer tilbake. ;)

(brukte den varianten selv da forholdet var ferskere)

Løpe på do for å sprute? Må være det største turn off ever 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ganger er man kansje ikke helt på selv om man tror man er det i hodet. Mye sex over en periode kan utløse akkurat det.

Han må få tid til å hente seg inn igjen. Hvis dere tar det litt roligere noen uker fremover er jeg ganske sikker på at han er like god som den første tiden dere var sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/16/2018 at 5:58 PM, AnonymBruker said:

Han er av typen som blir helt slapp sekundet etter orgasmen. 

Anonymkode: d817e...e8d

Ikke stort å hente der altså..

Hva gjør han når han 'holder igjen'? Er det helt bokstavelig? Altså at det går for ham mens han holder spruten inne i seg? Jeg bruker en annen metode når jeg vil utsette orgasmen, jo fortere og mer intenst jeg stimulerer pikken, jo fortere går det for meg. Så jeg roer ned, setter ned takten fra 2 jukk per sekund til ett jukk hvert femte sekund, eller ligger heelt stille. Når 'nå gå det nesten'-følelsen har roet seg, kan jeg sette opp takten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex sjeldnere nå, da holder den seg hele tiden. Da vi hadde mye sex så ble han noen ganger slapp. 

Anonymkode: 7b45e...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skyldes selvfølgelig at typen ikke lenger synes det er så spennende å ha sex med deg.. At han skylder på at han prøver å ikke komme er viss vass. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrodeF skrev:

Dette skyldes selvfølgelig at typen ikke lenger synes det er så spennende å ha sex med deg.. At han skylder på at han prøver å ikke komme er viss vass. 

Bullshit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.11.2018 den 20.39, Mysticgirl skrev:

Løpe på do for å sprute? Må være det største turn off ever 😂

Hvem løper på do for å sprute? Tror du misforsto litt 

Anonymkode: 3c389...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2018 den 17.41, blaffen skrev:

Ja den ereksjonen..

Kan bare konstatere at vi er forskjellig skrudd sammen. Min kan være frustrerende uregjerlig til tider. Kan våkne om natta og være så hard at det nesten gjør vondt,  andre ganger tar det en liten evighet å få den stiv nok til å ta dama, selv om vi ligger og koser lenge på forhånd..

Kanskje typen din bør prøve å endre teknikken litt? Når jeg kjenner orgasmen nærmer seg så setter bare jeg bare ned tempoet, ligger helt stille om nødvendig. Eller som andre foreslår, bare la det gå og satse på runde to. Løp på do for å tømme deg og håp han fortsatt er stiv når du kommer tilbake. ;)

(brukte den varianten selv da forholdet var ferskere)

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem løper på do for å sprute? Tror du misforsto litt 

Anonymkode: 3c389...8c0

Jeg tolket det dithen at han løp på do for å tømme seg under akten?😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mysticgirl skrev:

 

Jeg tolket det dithen at han løp på do for å tømme seg under akten?😂😂😂

Nei, det er hun som skal tømme seg😅

Anonymkode: 8ed98...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er hun som skal tømme seg😅

Anonymkode: 8ed98...dda

Ok, my bad 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det har gptt ti måneder ville jeg gitt han et ultimatum. Enten begynner han å levere resultater, eller så er det på hue og ræva ut. Det mangler ikke på menn som er klare til ta hans plass. Det må du minne han på.

Anonymkode: 9813c...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...