Gå til innhold

Er dette smilehull eller smilelinjer?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid lurt på dette. De «hullene» er på en så merkelig plass. I tillegg til vanlige smilelinjer. Det ser ut som smilehull, men på en annen plass synes jeg 🤔

Samboer har de typiske smilehullene på midten av kinnene, synes de er så fine :) 

8E996A29-B285-4D16-B1FB-F2EF1ED71393.jpeg

Anonymkode: a64b0...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lagt merke til det før i år:fnise:

Så på et bilde av meg selv og begynte å lure på hva det var. Rart, så mye jeg har sett meg i speilet, hehe..

Ts

Anonymkode: a64b0...711

Skrevet

Det er smilerynker, og ikke smilehull. Smilehull er på kinnet :)

  • Liker 3
Skrevet

Jeg vet hvem du er!:-)

Anonymkode: 992c5...6a3

  • Liker 3
Skrevet

Samma det vel, vakkert er'e! 

  • Liker 9
Skrevet

Det er smilehull. Ikke alle har smilehull bak på kinnene. Forresten har jeg hørt at smilehull er en "feil" hos mennesket. Husker ikke om det var genfeil eller hva det var. Men en fin feil, i alle fall. Jeg har samme hullene som du. De kommer ekstra godt fram når jeg smiler stort. Linjene som kommer når du blir eldre ser ikke slik ut. 

Hilsen 40+

Anonymkode: 4e33b...6f9

  • Liker 5
Skrevet

Jeg ville da kalt det smilehull 🙂 langt fra smilerynker som noen påsto her. Smilehull er veldig fint. 

Anonymkode: 1468b...4d5

  • Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvem du er!:-)

Anonymkode: 992c5...6a3

Hvem er det da? 

Anonymkode: b70e5...f32

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvem du er!:-)

Anonymkode: 992c5...6a3

Dette synes jeg er unødvendig. Jeg kan ramse opp ihvertfall 5 personer som jeg kjenner med samme hakeparti og hår som TS. Betyr ikke at jeg vet hvem det er, fordi det er mange som ser sånn ut. Og om jeg hadde visst det 100% er jeg heller ikke en barnslig unge som må påpeke det. 

Anonymkode: 15a10...a28

  • Liker 4
Skrevet

1. Nesa di er så sinnsykt nydelig!!! 

2. Jeg har sånne selv, og jeg mener det er hull og ikke linje siden den er så dyp. 

  • Liker 2
Skrevet

Det er smilerynker.

hilsen ei med smilehull!

Anonymkode: f2be6...719

Skrevet

Det er på ingen måte rynker, isåfall har tenåringer rynker, og det har de jo ikke. 

Det er smilehull! Min tenåring har sånne! Skulle gjerne hatt det selv, det er vakkert!

  • Liker 3
  • 2 år senere...
Skrevet

Jeg har slike som deg, men har også et par smilehull på kinnene. Derfor ville jeg også svart at det ikke er smilehull, hvis ikke har jeg to par av dem 😅

Anonymkode: a7698...b80

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har slike som deg, men har også et par smilehull på kinnene. Derfor ville jeg også svart at det ikke er smilehull, hvis ikke har jeg to par av dem 😅

Anonymkode: a7698...b80

Det er fullt mulig. Jeg har to midt på det ene kinnet.. 

Anonymkode: bba08...29a

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...