AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Har alltid lurt på dette. De «hullene» er på en så merkelig plass. I tillegg til vanlige smilelinjer. Det ser ut som smilehull, men på en annen plass synes jeg 🤔 Samboer har de typiske smilehullene på midten av kinnene, synes de er så fine Anonymkode: a64b0...711
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Har ikke lagt merke til det før i år Så på et bilde av meg selv og begynte å lure på hva det var. Rart, så mye jeg har sett meg i speilet, hehe.. Ts Anonymkode: a64b0...711
Little Pony Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Det er smilerynker, og ikke smilehull. Smilehull er på kinnet 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Jeg vet hvem du er!:-) Anonymkode: 992c5...6a3 3
kisskissbangbang Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 Samma det vel, vakkert er'e! 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #7 Skrevet 16. november 2018 Det er smilehull. Ikke alle har smilehull bak på kinnene. Forresten har jeg hørt at smilehull er en "feil" hos mennesket. Husker ikke om det var genfeil eller hva det var. Men en fin feil, i alle fall. Jeg har samme hullene som du. De kommer ekstra godt fram når jeg smiler stort. Linjene som kommer når du blir eldre ser ikke slik ut. Hilsen 40+ Anonymkode: 4e33b...6f9 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #8 Skrevet 16. november 2018 Jeg ville da kalt det smilehull 🙂 langt fra smilerynker som noen påsto her. Smilehull er veldig fint. Anonymkode: 1468b...4d5 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #9 Skrevet 16. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvem du er!:-) Anonymkode: 992c5...6a3 Hvem er det da? Anonymkode: b70e5...f32
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #10 Skrevet 16. november 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvem du er!:-) Anonymkode: 992c5...6a3 Dette synes jeg er unødvendig. Jeg kan ramse opp ihvertfall 5 personer som jeg kjenner med samme hakeparti og hår som TS. Betyr ikke at jeg vet hvem det er, fordi det er mange som ser sånn ut. Og om jeg hadde visst det 100% er jeg heller ikke en barnslig unge som må påpeke det. Anonymkode: 15a10...a28 4
Skilpadden Skrevet 16. november 2018 #11 Skrevet 16. november 2018 1. Nesa di er så sinnsykt nydelig!!! 2. Jeg har sånne selv, og jeg mener det er hull og ikke linje siden den er så dyp. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #12 Skrevet 16. november 2018 Det er smilerynker. hilsen ei med smilehull! Anonymkode: f2be6...719
Ella Ellefantella Skrevet 16. november 2018 #13 Skrevet 16. november 2018 Det er på ingen måte rynker, isåfall har tenåringer rynker, og det har de jo ikke. Det er smilehull! Min tenåring har sånne! Skulle gjerne hatt det selv, det er vakkert! 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #14 Skrevet 25. september 2021 Jeg har slike som deg, men har også et par smilehull på kinnene. Derfor ville jeg også svart at det ikke er smilehull, hvis ikke har jeg to par av dem 😅 Anonymkode: a7698...b80
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #15 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har slike som deg, men har også et par smilehull på kinnene. Derfor ville jeg også svart at det ikke er smilehull, hvis ikke har jeg to par av dem 😅 Anonymkode: a7698...b80 Det er fullt mulig. Jeg har to midt på det ene kinnet.. Anonymkode: bba08...29a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå