AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Del Skrevet 15. november 2018 Skal ha oppkjøring i Tønsberg snart, noen tips? Hvilke ruter kan man få? Spesielle feller? Hva som helst? Anonymkode: ba9c0...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Del Skrevet 15. november 2018 Kjør akkurat som du pleier:) Slik besto jeg:) Anonymkode: ba6e1...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Del Skrevet 22. november 2018 Takk, ingen som har kjørt opp i Tønsberg? Kjørelærer vil ikke vise meg rutene :S Sier jeg ikke skal tenke på det Anonymkode: ba9c0...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #4 Del Skrevet 22. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, ingen som har kjørt opp i Tønsberg? Kjørelærer vil ikke vise meg rutene :S Sier jeg ikke skal tenke på det Anonymkode: ba9c0...153 Det er helt riktig:) Han/hun hadde ikke sendt deg til oppkjøring hvis du ikke var klar. Ta det med ro mot kryss og slik få oversikt. Vær nøye med å samhandle med andre trafikanter. Hilsen trafikklærer Anonymkode: ba6e1...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #5 Del Skrevet 22. november 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt riktig:) Han/hun hadde ikke sendt deg til oppkjøring hvis du ikke var klar. Ta det med ro mot kryss og slik få oversikt. Vær nøye med å samhandle med andre trafikanter. Hilsen trafikklærer Anonymkode: ba6e1...944 Tja,han sa jeg kanskje burde vurdere å utsette pga nervøsitet 😂 Anonymkode: ba9c0...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #6 Del Skrevet 28. november 2018 På 22.11.2018 den 14.58, AnonymBruker skrev: Tja,han sa jeg kanskje burde vurdere å utsette pga nervøsitet 😂 Anonymkode: ba9c0...153 Så det er ikke slik at man kan stryke hvis man kjører nokså sakte en del meter før rundkjøringer og kryss? Bare for å få hele oversikten? Anonymkode: d6067...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Del Skrevet 2. desember 2018 På 22.11.2018 den 14.21, AnonymBruker skrev: Takk, ingen som har kjørt opp i Tønsberg? Kjørelærer vil ikke vise meg rutene :S Sier jeg ikke skal tenke på det Anonymkode: ba9c0...153 Riktignok fire år siden, men jeg kjørte fra vegvesenet og inn til sentrum via semslinna. Kjørte inni sidegatene ved biblioteket /studio Z, og kom ut i krysset etter mammutkrysset retning farmandstredet. Deretter kjørte jeg forbi kilden kino, til høyre i presterødkrysset og en liten tur bort til Tolvsrød. Tilbake igjen mot sentrum, kjørte retning felleskjøpet til E18, kjørte på e18 til avkjøringen til sem også tilbake til vegvesenet Anonymkode: b8785...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Del Skrevet 2. desember 2018 Kjørte gjennom sem også skulle jeg parkere ved E18 der, også kjørte vi videre. Tror vi havna ut på Bispeveien også kjørte vi inn Heianveien mot Ramnes. Der fant vi en gårdsplass som jeg skulle rygge noen meter og snu. Kjørte tilbake gjennom sem og så vidt innom byen i rundkjøringa fra sem, men nesten i tønsberg sentrum før vi kjørte tilbake til vegvesenet. Anonymkode: dee56...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå