Gå til innhold

Oppkjøring Tønsberg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha oppkjøring i Tønsberg snart, noen tips? Hvilke ruter kan man få? Spesielle feller? Hva som helst?

Anonymkode: ba9c0...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, ingen som har kjørt opp i Tønsberg? Kjørelærer vil ikke vise meg rutene :S Sier jeg ikke skal tenke på det

Anonymkode: ba9c0...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, ingen som har kjørt opp i Tønsberg? Kjørelærer vil ikke vise meg rutene :S Sier jeg ikke skal tenke på det

Anonymkode: ba9c0...153

Det er helt riktig:) Han/hun hadde ikke sendt deg til oppkjøring hvis du ikke var klar. Ta det med ro mot kryss og slik få oversikt. Vær nøye med å samhandle med andre trafikanter.

Hilsen trafikklærer

Anonymkode: ba6e1...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt riktig:) Han/hun hadde ikke sendt deg til oppkjøring hvis du ikke var klar. Ta det med ro mot kryss og slik få oversikt. Vær nøye med å samhandle med andre trafikanter.

Hilsen trafikklærer

Anonymkode: ba6e1...944

Tja,han sa jeg kanskje burde vurdere å utsette pga nervøsitet 😂

Anonymkode: ba9c0...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2018 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Tja,han sa jeg kanskje burde vurdere å utsette pga nervøsitet 😂

Anonymkode: ba9c0...153

Så det er ikke slik at man kan stryke hvis man kjører nokså sakte en del meter før rundkjøringer og kryss? Bare for å få hele oversikten? 

Anonymkode: d6067...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2018 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Takk, ingen som har kjørt opp i Tønsberg? Kjørelærer vil ikke vise meg rutene :S Sier jeg ikke skal tenke på det

Anonymkode: ba9c0...153

Riktignok fire år siden, men jeg kjørte fra vegvesenet og inn til sentrum via semslinna. Kjørte inni sidegatene ved biblioteket /studio Z, og kom ut i krysset etter mammutkrysset retning farmandstredet. Deretter kjørte jeg forbi kilden kino, til høyre i presterødkrysset og en liten tur bort til Tolvsrød. Tilbake igjen mot sentrum, kjørte retning felleskjøpet til E18, kjørte på e18 til avkjøringen til sem også tilbake til vegvesenet :)

Anonymkode: b8785...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte gjennom sem også skulle jeg parkere ved E18 der, også kjørte vi videre. Tror vi havna ut på Bispeveien også kjørte vi inn Heianveien mot Ramnes. Der fant vi en gårdsplass som jeg skulle rygge noen meter og snu. Kjørte tilbake gjennom sem og så vidt innom byen i rundkjøringa fra sem, men nesten i tønsberg sentrum før vi kjørte tilbake til vegvesenet. 

Anonymkode: dee56...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...