Gå til innhold

Ser på meg kun som en venn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av alle jeg har møtt i mitt liv har jeg aldri vært sikrere på at noen var interessert enn han jeg møter nå.

Det ble endel spørsmål i dag og jeg ville ikke spørre han om dette, men han ville vite. Så jeg lurte på om så på meg kun som en venn eller noe mer.

Fikk beskjed at han kun så på meg som en venn. Jeg er helt knust! Veldig uventet.

Han er den som tar kontakten hele tiden, han har sagt jeg er pen, veldig hyggelig osv. Han har også sagt han liker å snakke med meg og møte meg. 

Han sa også at han ikke vet ang fremtiden, og at han vil fortsette å snakke med meg og møte meg.

Han forsto at jeg ble veldig trist, og fikk nettopp melding om at han følte seg dårlig fordi jeg ble lei meg.

Måtte bare få det ut! Jeg bare gråter!! For han har jo virket så interessert.

Anonymkode: 92736...a6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De beste forhold begynner ofte som vennskap. Du må finne ut om du kan klare å være vennen hans, og så kan det jo vær at det vil utvikle seg til noe mer etterhvert. Men ikke la ham ta deg som en selvfølge, ikke la ham utnytte det at du liker han og ikke vær tilgjengelig til hver en tid. Husk at en god venn er bedre enn en dårlig kjæreste. 

Lykke til😊

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Youngatheart skrev:

De beste forhold begynner ofte som vennskap. Du må finne ut om du kan klare å være vennen hans, og så kan det jo vær at det vil utvikle seg til noe mer etterhvert. Men ikke la ham ta deg som en selvfølge, ikke la ham utnytte det at du liker han og ikke vær tilgjengelig til hver en tid. Husk at en god venn er bedre enn en dårlig kjæreste. 

Lykke til😊

Takk for svar.

Ja, han sa noe slik selv også. At han kun så på meg som en venn nå, men litt mer at tiden fikk vise. For meg betyr jo dette kun venn.

Jeg skulle egentlig møte han nå på lørdag, tror vi fortsatt skal det. Jeg vil jo, men..

Har fått mange meldinger av han nå om at jeg ikke må være trist og at han er lei seg. Og at det betyr mye for han hvordan jeg har det.

ts

Skrevet

Har dere hatt sex, eller vært intime TS?

Anonymkode: 55e79...c35

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere hatt sex, eller vært intime TS?

Nei, føler at spørsmålet som jeg spurte kom frem alt for tidlig. Jeg vil, men har ikke lyst til å gjøre noe med noen som ikke blir kjæreste, så da venter jeg litt i hvertfall.

Han er veldig sjenert og det er jeg også. Når vi har møttes har han alltid vært slik som tar på meg/dulter borti på tull osv. 

Da vi møttes sist( lørdag som var)møttes sitter han alltid vendt mot meg, tar på meg osv.

Vi bor et stykke unna hverandre så vi får ikke møtes så ofte. Når vi har møtes har vi  begge kjørt «midt på»

Jeg har sagt at jeg skal lage middag til han en gang, og da svarte han ja med en gang.

Snakker på FaceTime hele kvelden hver kveld. 

Ts

Skrevet (endret)

Feil tråd

Endret av TLRR
Feil tråd
Skrevet

Ingen flere tips? Skal sitte på forelesning til kl 17 i dag. Må klare å komme meg igjennom dagen

ts

Skrevet

Er i samme båt med ei jente nå.

Var sikker på at vi hadde noe på gang, hun var så interessert. (Var litt avstand osv som ødela)

Men så har det blitt til nå, at hun bare vil være venner. Hun viser jo tydelig at hun bryr seg.

Men hva skal man gjøre? Må jo bare føle på om det går an å være venner. Men samtidig så er det jo jævlig å gå med håpet.

Er jævla vanskelig når den ene parten føler mer enn den andre.

Anonymkode: aee96...c09

Skrevet

Nå en mann sier han vil være venn, kan det bety at han trenger litt tid. Menn har vanligvis ikke kvinner de er intr i som venner, men motsatt kan kvinner ha menn som venner.

Jeg ville fortsatt å møte han og gitt det litt tid. Kanskje hatt sex også. Kanskje han trenger å vite at du kommer til å være der, at du ikke forsvinner når den første glansen har avtatt...

Anonymkode: d2ca5...72a

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå en mann sier han vil være venn, kan det bety at han trenger litt tid. Menn har vanligvis ikke kvinner de er intr i som venner, men motsatt kan kvinner ha menn som venner.

Jeg er ikke Ts, men litt oppløftende å lese akkurat det. Datet et par ganger med en og endte opp som "venner", han som nok var mest på det. Vi har hatt litt kontakt og nå har det gått seg opp. På snap og Messenger..  mest bilder.. også en del flørte bilder. Han har også ringt noen ganger. Nå vet jeg han flørter med andre også, så jeg legger ikke hele sjela mi i dette. Jeg liker han godt.. og jeg vet han liker meg også.. Pga lite muligheter til å treffes det endte sånn.. min intuisjon sier meg at han trenger tid. Mulig han halvflørter med meg uten at det betyr noe og jeg tenker heller ikke å spørre. Skal være meg selv og blir det noe mer med han så blir det det. Om ikke.. så treffer jeg med tid og stunder en annen.

Anonymkode: dabfd...5d5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke Ts, men litt oppløftende å lese akkurat det. Datet et par ganger med en og endte opp som "venner", han som nok var mest på det. Vi har hatt litt kontakt og nå har det gått seg opp. På snap og Messenger..  mest bilder.. også en del flørte bilder. Han har også ringt noen ganger. Nå vet jeg han flørter med andre også, så jeg legger ikke hele sjela mi i dette. Jeg liker han godt.. og jeg vet han liker meg også.. Pga lite muligheter til å treffes det endte sånn.. min intuisjon sier meg at han trenger tid. Mulig han halvflørter med meg uten at det betyr noe og jeg tenker heller ikke å spørre. Skal være meg selv og blir det noe mer med han så blir det det. Om ikke.. så treffer jeg med tid og stunder en annen.

Tror det er lurt å gjøre det. Vi stresser og maser vi som nettdater. Skal ikke kaste bort tid, hele tiden være på vei mot neste date. Lete aktivt og seriøst etter "den rette". Men livet er jo ikke sånn. Mange relasjoner trenger tid for å vokse, ikke alle relasjoner starter med forelskelse ved første blikk.

Gi det tid, men hold forventningene litt nede. Kos deg med kontakten og oppmerksomheten, ta i mot kjærligheten dette er, og ta en dag av gangen.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er lurt å gjøre det. Vi stresser og maser vi som nettdater. Skal ikke kaste bort tid, hele tiden være på vei mot neste date. Lete aktivt og seriøst etter "den rette". Men livet er jo ikke sånn. Mange relasjoner trenger tid for å vokse, ikke alle relasjoner starter med forelskelse ved første blikk.

Gi det tid, men hold forventningene litt nede. Kos deg med kontakten og oppmerksomheten, ta i mot kjærligheten dette er, og ta en dag av gangen.

Jeg som skreiv innlegget "Jeg er ikke ts". Helt enig i det at relasjoner trenger tid for å vokse. Tenker også at når en er voksen, over 40, så har en gjerne hatt noen forhold bak seg og derfor vil en ikke stupe inn i noe nytt helt med en gang. 

Skrevet

Jeg som skreiv innlegget "Jeg er ikke ts". Helt enig i det at relasjoner trenger tid for å vokse. Tenker også at når en er voksen, over 40, så har en gjerne hatt noen forhold bak seg og derfor vil en ikke stupe inn i noe nytt helt med en gang. 

Ja, det er akkurat det. Det er stor forskjell på å være i 20-årene og i 40-årene, der man har flere forhold bak seg. Mange holder igjen og ønsker ikke å være i mange forhold, med det resultat at de heller vil se det an over lenger tid. Yngre folk stuper lettere inn og ut av forhold.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar🙂

Ja, jeg skal møte han som en venn og gi det litt tid. Vi skal møtes igjen i morgen, og har egentlig avtalt to lørdager til før jul( han reiser bort i jula).

Bra å høre at noen her inne tror han trenger tid, jeg tror det jeg også. Han sier selv han er veldig sjenert, og jeg har merket litt til dette. 

Jeg tenker å bare fortsette som før og snakke like ofte og møtes da vi kan, men ikke pushe på noen svar. Bare ha det koselig sammen og bli bedre kjent.

Han skriver ikke med andre, og møter heller ingen andre. Jeg spurte om det, og jeg tror på ham.

Vi har snakket igjen på skype i dag, og alt har vært mer normalt med den lette samtalen og mye leing.

jeg er 34 og han 35, hvis det har noe å si

ts

Skrevet

Ikke gidd å treff han mer. Om han savner deg kommer han til å ta kontakt med deg. Ingen vits å være tilgjengelig for han per nå.

Anonymkode: 0f65c...bde

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal man alltid bli iskald å kutte relasjoner? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man alltid bli iskald å kutte relasjoner? 

Ja, samme spør jeg. Slett og gå videre er liksom alltid greia. Jeg mener ikke som skal sitte i evigheter på å vente på en person som kun vil være venner, men en trenger heller ikke nødvendigvis å kutte relasjonen heller. Vennskap KAN være et bra utgangspunkt for noe mer.

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar🙂

Ja, jeg skal møte han som en venn og gi det litt tid. Vi skal møtes igjen i morgen, og har egentlig avtalt to lørdager til før jul( han reiser bort i jula).

Bra å høre at noen her inne tror han trenger tid, jeg tror det jeg også. Han sier selv han er veldig sjenert, og jeg har merket litt til dette. 

Jeg tenker å bare fortsette som før og snakke like ofte og møtes da vi kan, men ikke pushe på noen svar. Bare ha det koselig sammen og bli bedre kjent.

Han skriver ikke med andre, og møter heller ingen andre. Jeg spurte om det, og jeg tror på ham.

Vi har snakket igjen på skype i dag, og alt har vært mer normalt med den lette samtalen og mye leing.

jeg er 34 og han 35, hvis det har noe å si

ts

Jeg tenker at det er fornuftig. Samtidig vær litt forsiktig med følelsene dine. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville fortsatt å møte han og gitt det litt tid. Kanskje hatt sex også. Kanskje han trenger å vite at du kommer til å være der, at du ikke forsvinner når den første glansen har avtatt...

Sex med en venn? Ja ok.....

Ærlig,du klarer vel å trolle bedre enn dette?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gidd å treff han mer. Om han savner deg kommer han til å ta kontakt med deg. Ingen vits å være tilgjengelig for han per nå.

Anonymkode: 0f65c...bde

Han tar jo kontakt hver dag. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er fornuftig. Samtidig vær litt forsiktig med følelsene dine. 

Ja, jeg klarer å møte han som en venn nå, men blir det noe mer så må jeg bare si at jeg ikke klarer. 

Jeg har ikke tenkt å sitte å vente på han i evigheter.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...