Gå til innhold

Spørsmål til deg som er singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her sitter jeg (som sikkert mange andre), nylig blitt singel i en alder av 28 år.

Selv kjenner jeg litt frustrasjon/redsel for at jeg nå har blitt alene igjen. Hva om jeg aldri finner en ny mann og får barn!

Føler meg gammel allerede, og jeg vet jo at jeg har et par år til på å finne meg noen.

Hvor gammel er du, og føler du det samme som meg?

Anonymkode: f1b94...795

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 28 år. Har stort sett vært singel, fra og til noen måneder med dating. Har aldri hatt en intenst behov for en kjæreste eller en som kan bli "min mann". Skjer det - fint, hvis ikke lever jeg et rikt og godt liv uansett. Og barn er det enda tid til, skulle jeg ønske dem.

Anonymkode: bb47b...71c

Skrevet

Er i trettiårene og aldri vært i forhold. Det er sårbart og det er lett å føle at det er noe galt med meg eller noe. De fleste jeg kjenner har noen.

Anonymkode: 72f12...b37

• Liker 3
Skrevet

Nå er ikke jeg i helt samme situasjon som deg men svarer likevel...

Er nysingel, men 35 og har fått de barna jeg ønsker meg 😊

Jeg ønsker ikke noe forpliktende forhold i nærmeste fremtid og gleder meg allerede over friheten og lettelsen dette har medført 😉

Anonymkode: dde65...807

Skrevet

er 35 synes det er fantastisk ¨være singel. Kan ikke tenke meg å være noe annet.

• Liker 2
Skrevet

37 og vært singel i 5 år. Det er deilig! Ser ikke etter en partner! 

Anonymkode: 92e5e...db6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Jeg er 36 og føler litt på det samme. Barn er jeg litt usikker. Kunne sikkert fått og kunne sikkert ikke fått, men jeg er jo redd for at det skal være for sent om jeg møter noen og jeg får lyst på barn med han. Tidligere ønsket jeg ikke barn i det hele tatt.

Akkurat nå er jeg bare generelt redd for at jeg ikke skal møte noen i det hele tatt og at jeg er for gammel, men kan ikke gjøre så mye med det. Jeg følte at å gjøre det slutt med eksen var det rette valget og jeg tror ikke at livet hadde vært særlig bra om jeg hadde fortsatt forholdet.

Når jeg snakker med venninner så er det ikke mye oppløftende. Da er det omtrent snakk om å ta til takke med mye eldre menn så ja, jeg lurer jo på om det er den sjansen man har, men da forblir jeg heller singel. Jeg har ikke særlig god selvtillit så jeg blir litt påvirket av sånt prat.

Anonymkode: 1f4e6...3ce

Skrevet

34 og foretrekker å være singel.

Men nå har jeg aldri hatt lyst på barn da, så akkurat den klokka tikker ikke. Og menn har jeg alltid hatt nok av i livet, bare ikke hatt så lyst til å slå meg ned med en. 

Anonymkode: 3139f...916

Skrevet

Er 26 og føler det absolutt ikke slik. Hvis jeg var redd for å være alene hadde jeg blitt alvorlig bekymret over meg selv. 

Anonymkode: 963d5...f9b

Skrevet

Du må jobbe med deg selv, lære deg å leve som single. Se mulighetene, du aner ikke hvor mye frihet du har som single uten barn! Her må du våkne opp.

40år her, single uten barn....elsker det. Kunne aldri tenkt meg et forhold med samboer og barn.

Anonymkode: d3670...fcb

Skrevet

29 år. Har vært singel hele livet. Noen av oss er ikke skapt for å være en 'halvdel'. Jeg er en av dem og har visst det siden jeg var tolv. Skylder ingen noen forklaring. Livet er godt :)

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AmandaVI skrev:

29 år. Har vært singel hele livet. Noen av oss er ikke skapt for å være en 'halvdel'. Jeg er en av dem og har visst det siden jeg var tolv. Skylder ingen noen forklaring. Livet er godt :)

Åj. Tror du er den første jeg har hørt om som tenker som meg. Artig! 😁

• Liker 2
Skrevet

Er 22 år og har vært singel hele tiden. Savner selvsagt en partner, men går ikke rundt å frykter for at jeg kommer til å bli alene - og ikke får muligheten til å stifte familie.

Anonymkode: 8db2a...17d

Skrevet (endret)

28 og singel. Trives som singel så lenge jeg har gode venner. Føler meg langt i fra gammel. Føler meg som tenåring enda. 

Endret av Warrior
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åj. Tror du er den første jeg har hørt om som tenker som meg. Artig! 😁

Vi er flere😁

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Eugene Onegin skrev:

er 35 synes det er fantastisk ¨være singel. Kan ikke tenke meg å være noe annet.

1 time siden, Moonwalker skrev:

Er i midten av tyveårene og føler ikke på de samme følelsene som deg. Kunne gjerne tenkt meg en kjæreste, men trives så godt at jeg ikke frykter å være singel heller.

Har dere vært singel lenge? Når var sist dere fikk en henvendelse om forhold? Er det slik at dere får mye oppmerksomhet. Spørr nettopp dere siden dere "står frem" med brukernavn.

Anonymkode: 09e2f...3d7

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 15.11.2018 den 19.23):

Endret av annebanane
Skrevet

28 år og singel siden sommeren 2013. Vært på en date i 2014 og har ikke vært på seriøs leting siden. 

Trives ganske godt alene. Eier egen enebolig, bil, 100% jobb, skifter dekka selv, lager maten selv, styrer rutiner og livet HELT selv! Fantastisk. 

Ikke har jeg lyst på barn heller. Ingen klokke som tikker. Å noen gang få en bedre halv del er bonus, men takler jeg å invitere en annen mann i mitt liv? Aner ikke...

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her sitter jeg (som sikkert mange andre), nylig blitt singel i en alder av 28 år.

Selv kjenner jeg litt frustrasjon/redsel for at jeg nå har blitt alene igjen. Hva om jeg aldri finner en ny mann og får barn!

Føler meg gammel allerede, og jeg vet jo at jeg har et par år til på å finne meg noen.

Hvor gammel er du, og føler du det samme som meg?

Anonymkode: f1b94...795

Jeg er 10 år eldre og har vært singel stort sett hele voksenlivet. Har det startsett greit og har lært å akseptere at det sannsynligvis forblir slik. Noen urolige perioder har jeg også hatt der jeg har blitt engstelig, redd for fremtiden, hatt lyst på barn osv. Men ender alltid med å gi det opp. 

Årene flyr da, jeg syns ikke det er lenge siden jeg var på din alder. Dersom du ønsker deg mann og barn vil jeg råde deg til å begynne letingen med en gang. 

Anonymkode: d7f2c...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...