AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Del Skrevet 15. november 2018 Hei. Bor i Akershus, og er nybegynner med symaskin. Ønsker tips om hvor jeg kan handle rimelig stoff for å få fart i min nye hobby. Ønsker også tips til noen lette prosjekt å starte "hobbykarrieren" min med. Hittil har jeg laget noen strutteskjørt til barnet mitt, skiftet noen glidelåser og sydd inn en ganske enkel kjole og startet på et klassisk lappeteppe til en julegave. Sistnevnte blir kanskje julegave 2019 😅 Er ikke superflink, men fantasien føles litt hjernteppe. Anonymkode: ea7bb...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Del Skrevet 15. november 2018 ministing.no har i hvert fall mye fint til barn inkludert merinoull, som ikke så mange selger tror jeg. Anonymkode: 6cef2...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Del Skrevet 15. november 2018 Hva med å øve seg på gamle gardiner, duker, sengetøy? Da kan du slippe fantasien løs uten å tenke på konsekvensene! Anonymkode: 78210...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 15. november 2018 #4 Del Skrevet 15. november 2018 Bruk gammelt sengetøy, gardiner og klær som du skal kassere. Sengetøy er godt å sy i og kommer jo i mange fine mønster og farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 15. november 2018 #5 Del Skrevet 15. november 2018 Stoff og stil har mye fint syns jeg, alle prisklasser, men ofte billigere enn andre butikker. De selger også mønster av ulik vanskelighetsgrad, sekk ut nettsiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #6 Del Skrevet 15. november 2018 Loppemarked. Kjøp store plagg i kvalitetsstoff og bruk stoffet. Anonymkode: 835eb...71b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 15. november 2018 #7 Del Skrevet 15. november 2018 På bruktbutikker er det ofte muligheter til å få tak i både duker, gardiner og sengetøy til en skikkelig billig penge. Ikke alt som egner seg like godt til omsøm, selvsagt, pga tykkelse stoffslag og mønster, men hvis du finner noe som er pent så gir jo et dynetrekk mange meter stoff, og gardiner likeså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #8 Del Skrevet 15. november 2018 Meld deg inn i gruppa Vi sygale på Facebook så får du mange gode tips. Gode bøker om søm kan du låne på biblioteket. Jeg har nettopp lært å sy og har laget vesker og toalettmapper. Stoffet har jeg funnet i restekassa på Stoff og stil. Jeg har også kjøpt store herreskjorter i god kvalitet på bruktbutikker som jeg skal sy klær av. Anonymkode: c4ea2...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå