høst Skrevet 21. august 2002 #1 Skrevet 21. august 2002 Hvilket smykke ville dere ha hatt til denne kjolen. http://www.cepelia.no/brudekjoler/3415ft/3415ft.htm Må legge til at det er temmelig mye pynt på toppen både perler og andre ting som glinser (dette vises ikke så godt på bildet). Jeg er også inne på tanken at jeg kanskje ikke trenger smykke. Hva synes dere?
Gjest Missuganda Skrevet 21. august 2002 #2 Skrevet 21. august 2002 Vet du hva, jeg ville ikke hatt noe smykke til denne kjolen. Den er så fin i seg selv, at hvis du skulle plassere et smykke der vil du ta bort litt av den nydelige overdelen. Forresten - nyyyyyddddelig kjole.. :blunke:
Gjest Solskinn Skrevet 21. august 2002 #3 Skrevet 21. august 2002 Jeg tror nok ikke jeg ville hatt noe kjede, men skulle jeg hatt det ville jeg hatt ett tynt gullkjede med en perle-dråpe eller en diamant i! :D
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2002 #4 Skrevet 21. august 2002 Ville ikke hatt noen form for smykke i det hele tatt. Kjolen er helt nydelig uten noe, slik som på bildet. kanskje du skal ha et diadem som går litt i samme stil som toppen på kjolen?? Det ville heller jeg hatt. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2002 #5 Skrevet 21. august 2002 I hvert fall ikke halssmykke - det blir for mye ! Sånne halterneck-utringninger er så lekre, ikke trekk oppmerksomheten vekk fra den. Jeg ville hatt enkle øredobber og et diskret, smalt diadem.
Zena Skrevet 21. august 2002 #6 Skrevet 21. august 2002 Syns ikke du skal ha halssmykke til denne kjolen!! Men sånne romantiske og gammeldagse "dråpe-øredobber" som modellen har var flott!
Furstina Skrevet 21. august 2002 #7 Skrevet 21. august 2002 Nej, något halssmycke skulle jag nog inte ha till en sådan klänning, den smyckar ju fint runt halsen som det är. Däremot säna örhängen som Zena tipsar om, "dråpe-øredobber". Det tror jag blir mycket vackert. lycka till
Bergenspike Skrevet 21. august 2002 #8 Skrevet 21. august 2002 Du trenger ikke å ha noe smykke til den kjolen. Den var veldig fin! :kgsmil:
Tullerusk Skrevet 21. august 2002 #9 Skrevet 21. august 2002 Ingenting, den var nydlig uten! :blunke:
Gjest CEL Skrevet 21. august 2002 #10 Skrevet 21. august 2002 Jeg syntes heller ikke du skal ha noe smykke til denne kjolen. Om det er slil at du vil ha bør du ha et helt enkelt et som henger ned, hvis du skjønner :blunke: CEL.
meta Skrevet 21. august 2002 #11 Skrevet 21. august 2002 Syns ikke du skal ha kjede jeg heller... Men kjolen var kjempefin :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå