Gå til innhold

ANALsex!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh jeg er så glad! For typen min har nettopp lovt meg analsex når vi treffes til helga! :sjarmor: Deilig! Lurer på hvor mange orgasmer jeg får denne gangen, jeg får telle!!! Flere enn meg som har kalkulator på nattbordet av denne grunn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dazed
Skrevet

Hehe, flott at noen liker det. Du får kose deg :D

Skrevet

Er ikke analsex noe alle gjør da? Såfremt de ikke er lesbiske da! Duuuuh!!! :roll:

Jeg hadde til og med analsex før jeg hadde vaginalsex pga vi fikk den ikke inn i min vagina! Var altså mindre vondt i rumpen! :) Pluss man får mange flere og lettere orgasmer av analsex enn bare vanlig musesex! Ta dere gjerne en dobbel en også! ;)

Gjest Chrizzy
Skrevet

:o Jeg fikk sånn på følelsen av at du er mann :ler:

Gjest Sukkerert
Skrevet

:ler: Samme her.

Gjest SumoBryter
Skrevet

ja jeg og tror dette ikke kan være annet enn en mann.... For en kvinne er analsex litt som å ha en stor bæsj på vei ut... ikke særlig godt eller romantisk....

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette oser fjortisgutt lang vei.

Skrevet

Beklager å skuffe dere kjære damer men jeg er nok mer kvinnelig enn dere noengang vil bli :roll: Kan forresten nevne at jeg fikk mensen på tirsdag. Er ikke det et bevis på at jeg er kvinne så vet ikke jeg! Videre har jeg passer de femogtyve og klærne mine er upåklagelige.

Skrevet

Bra du finner glede i verden Eden Ravioli, men la oss heller fokusere på analsexen min hva?

Skrevet

Hvor ble det forøvrig av den sexhistorien din fra Bogstadvannet av HAN? Hvordan klarte du å beholde ereksjonen når du isbader? :-?

Skrevet

Jeg elsker å isbade da jeg har en utmerket stiv tiss i vann! Synd de slettet det :( :( :( Vil jo bare formidle mitt budskap!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Flere enn meg som har kalkulator på nattbordet av denne grunn?

:hoho: Trenger du kalkulator for å telle? Og har du så dårlig sex at du klarer å bruke kalkulator mens du holder på? Kos deg med analsexen din, du. Og husk å sjekk at batteriet i kalkulatoren virker.

Skrevet

utrolig merkelig tråd..

Gjest Madam Felle
Skrevet

selvfølgelig er kalkulatoren det første jeg tenker på, når jeg har fått en orgasme. Må jo selvfølgelig knotte inn alle etter hverandre, for fy om jeg ikke finner ut hvor mange jeg fikk :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...