Gjest Ravn Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 Åh jeg er så glad! For typen min har nettopp lovt meg analsex når vi treffes til helga! Deilig! Lurer på hvor mange orgasmer jeg får denne gangen, jeg får telle!!! Flere enn meg som har kalkulator på nattbordet av denne grunn?
Gjest Dazed Skrevet 27. mars 2005 #2 Skrevet 27. mars 2005 Hehe, flott at noen liker det. Du får kose deg :D
Gjest Ravn Skrevet 27. mars 2005 #3 Skrevet 27. mars 2005 Er ikke analsex noe alle gjør da? Såfremt de ikke er lesbiske da! Duuuuh!!! Jeg hadde til og med analsex før jeg hadde vaginalsex pga vi fikk den ikke inn i min vagina! Var altså mindre vondt i rumpen! Pluss man får mange flere og lettere orgasmer av analsex enn bare vanlig musesex! Ta dere gjerne en dobbel en også!
Gjest Chrizzy Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 :o Jeg fikk sånn på følelsen av at du er mann
Gjest Sukkerert Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 :o Jeg fikk sånn på følelsen av at du er mann Samme her.
Gjest SumoBryter Skrevet 28. mars 2005 #8 Skrevet 28. mars 2005 :o Jeg fikk sånn på følelsen av at du er mann ja jeg og tror dette ikke kan være annet enn en mann.... For en kvinne er analsex litt som å ha en stor bæsj på vei ut... ikke særlig godt eller romantisk....
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #10 Skrevet 28. mars 2005 Beklager å skuffe dere kjære damer men jeg er nok mer kvinnelig enn dere noengang vil bli Kan forresten nevne at jeg fikk mensen på tirsdag. Er ikke det et bevis på at jeg er kvinne så vet ikke jeg! Videre har jeg passer de femogtyve og klærne mine er upåklagelige.
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #12 Skrevet 28. mars 2005 Bra du finner glede i verden Eden Ravioli, men la oss heller fokusere på analsexen min hva?
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #14 Skrevet 28. mars 2005 Hvor ble det forøvrig av den sexhistorien din fra Bogstadvannet av HAN? Hvordan klarte du å beholde ereksjonen når du isbader? :-?
Han Skrevet 28. mars 2005 #15 Skrevet 28. mars 2005 Jeg elsker å isbade da jeg har en utmerket stiv tiss i vann! Synd de slettet det :( Vil jo bare formidle mitt budskap!
Gjest Bellatrix Skrevet 28. mars 2005 #16 Skrevet 28. mars 2005 Flere enn meg som har kalkulator på nattbordet av denne grunn? Trenger du kalkulator for å telle? Og har du så dårlig sex at du klarer å bruke kalkulator mens du holder på? Kos deg med analsexen din, du. Og husk å sjekk at batteriet i kalkulatoren virker.
Gjest Madam Felle Skrevet 28. mars 2005 #20 Skrevet 28. mars 2005 selvfølgelig er kalkulatoren det første jeg tenker på, når jeg har fått en orgasme. Må jo selvfølgelig knotte inn alle etter hverandre, for fy om jeg ikke finner ut hvor mange jeg fikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå