AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Hvorfor liker noen menn og ha en finger i rumpa på damen under sex? Hva er greia? Hvorfor tenner dete menn på det? Anonymkode: 99591...a35
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Dét lurer jeg også på. Hinting til analsex? Ønsker de en finger i rumpa selv? Kan de ikke bare si det rett ut? "Stikk fingern din i rumpa mi er du snill". Så enkelt, så greit. Anonymkode: 73632...5fe 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Har dere prøvd? For det anbefales, det skal ikke mange sekundene til før jeg kommer ihvertfall! (Jeg er kvinne). Tipper det er denne erfaringen menn har, at dama får orgasme veldig fort på den måten. Anonymkode: a4295...709 8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Jeg synes det er vondt og ubehagelig å ha en finger i ræva. Men tenner menn på å ha fingen i rumpa på dama, eller er det fordi mannen selv tenner på og fingre henne der bak Anonymkode: 99591...a35 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Han vil mest sannsynlig at du skal gjøre det på han. Menn har g-punk i rumpa og de fleste menn elsker å stimulert i rumpa. Anonymkode: 86f78...c5d 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor liker noen menn og ha en finger i rumpa på damen under sex? Hva er greia? Hvorfor tenner dete menn på det? Anonymkode: 99591...a35 Jeg tenner ikke på dette selv, men kan komme på fire damer som har spurt meg om å gjøre det. Da gjerne rett før hun kommer, som en måte å forsterke orgasmen på. Har ikke satt meg noe særlig inn i det, men hvis en dame vet hva som funker for seg så er det ingenting som er bedre enn at hun sier det. Anonymkode: 71107...be0 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #7 Skrevet 15. november 2018 En finger...to fingre....like før, så tre fingre. De gangene jeg gjør det er det selvsagt fordi hun får veldig sterke orgasmer av det, og det vil jeg selvsagt at hun skal få. Hva jeg får ut av det...? Fingre som bør vaskes før de tafser på noe annet. Anonymkode: fdf44...40d 1
Gjest Monsieur Beau Skrevet 15. november 2018 #8 Skrevet 15. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor liker noen menn og ha en finger i rumpa på damen under sex? Hva er greia? Hvorfor tenner dete menn på det? Anonymkode: 99591...a35 Vi bruker en ganske stor buttplugg i rumpa til dama mi. Ikke fordi jeg tenner på det, men fordi hun tenner på det. Vi fant ut at det var noe som hun blir vanvittig kåt av så det fortsetter vi med. Det tenner ikke meg spesielt mer enn at hennes tenning tenner meg.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #9 Skrevet 15. november 2018 Samme her! Fra tid til annen bruker vi en buttplug på henne. Pleier å sette den inn etter at hun har ridd meg en liten stund. Da kommer hun alltid som et fyrverkeri. Tenner meg å se henne så kåt og ukontrollert! 😊 Anonymkode: f1146...261 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #10 Skrevet 15. november 2018 Har et ganske klart inntrykk av at anal stimuli forsterker kvinnens orgasme. Anonymkode: fdf44...40d 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #11 Skrevet 15. november 2018 Han hinter til at du skal gjøre det på han. Anonymkode: 05c9b...411 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #12 Skrevet 15. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et ganske klart inntrykk av at anal stimuli forsterker kvinnens orgasme. Anonymkode: fdf44...40d Deler din oppfatning! 👍 Anonymkode: f1146...261 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #13 Skrevet 15. november 2018 Jeg har drevet mye med anallek både penis, fingre og leketøy. Skulle ønske det ga meg forsterket orgasme, men dessverre gir det meg kun å glede sexpartneren, ellers gir det meg null og nada. Han derimot kommer som bare det når jeg leker med hans rumpe. Anonymkode: 8fe6b...b95 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #14 Skrevet 15. november 2018 Ofte kan en finger være en katalysator til nytelse eller det motsatte. Litt avhengig av situasjonen. Hvorfor kvinner liker en finger eller buttplugg er vel ingen gåte. Fantasier er en ting, økt totalopplevelse en annen. Uansett, fungerer det så hvorfor ikke. I sex er jo målet nytelse, og for noen kan dette være veien. For meg som mann er veien målet. Så hvis damene liker noe i rumpa så er ikke det det samme som at en som mann har behov for det samme. Å tro at fordi vi menn fører en fing inn, fordi vi selv har et kke uttalt behov for det selv er en antakelse som kan være like feil som at vi menn antar at alle kvinner liker det. Menn har et sterkt behov for å prestere, gi nytelse, oppleve å være orgasme giver. Tolk det som en pro seksuell handling, et forsøk på å være der for deg. Å tolke det annerledes er jo ikke akkurat positivt. Jeg går ut fra at dere ønsker å tolke ting positivt. Eller er dere så ambivalent over for menn dere faktisk velger å ha sex med? Hvis det stemmer er det bare trist. Glad det ikke er slik mellom meg og min dame. Anonymkode: 07cca...a34 2
Gjest Paramount Skrevet 15. november 2018 #15 Skrevet 15. november 2018 Når jeg gjør det så er det fordi jeg synes rumpa hennes er deilig. Da kan jeg bruke både fingrene og tunga. I tillegg vet jeg at de jeg har gjort det på elsker det.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #16 Skrevet 15. november 2018 Når jeg slikker og bruker en finger på G-punktet hennes samtidig, bruker jeg ofte å sette en våt finger (fra andre hånden) mot hennes anus....i de fleste tilfeller takker hun ja til «invitasjonen» og trer seg gradvis for hvert jukk lengre og lengre inn på fingeren....og da vet jeg at nå blir det snart roping og squirting 😎☝🏻 Anonymkode: fdf44...40d 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #17 Skrevet 18. november 2018 Vi gjør det, både på henne og på meg. Det er både deilig for henne og gir henne mye sterkere orgasme. For meg selv, var det en åpenbaring og en reise i nytelse. Første gangen hun gjorde det, trodde jeg nesten jeg skulle dødd, kroppen ristet ukontrollert, aldri opplevd det sånn. Orgasmen var bare helt vill stønnet så j... at jeg var helt satt ut etterpå😚😚 Anonymkode: f6063...1ff 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #18 Skrevet 18. november 2018 Hmm...kan det være fordi jenta liker det, mon tro...? DP er det beste jeg vet! Anonymkode: f40d4...f86
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #19 Skrevet 18. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm...kan det være fordi jenta liker det, mon tro...? DP er det beste jeg vet! Anonymkode: f40d4...f86 Helt klart fordi jenta liker det😊😚 Anonymkode: f6063...1ff
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #20 Skrevet 18. november 2018 Det har jeg bare gjort når hun liker det. Jeg får jo ingen ting ut av det selv. Men ofte bruker hun en buttplug. Så da slipper jeg å bruke fingeren. Men det er godt at hun har en finger i rompa og masserer g-punktet mitt når jeg blir sugd. Anonymkode: 7bd7d...156 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå