Gå til innhold

iPhone SE eller Huawei?


Ella Grisella

Anbefalte innlegg

Jeg har 3500 å kjøpe ny telefon for, og vurderer iPhone SE. Men så er jeg litt nysgjerrig på Huawei... De har jo noen i den prisklassen. Noen som har noen formeninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huawei er bra!

Men til den prisen kan jeg varmt anbefale Mororolas Moro G6 plus 🙂

Anonymkode: ca132...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er (blant annet) hvem du vil at skal kunne overvåke deg best, amerikanerne eller kineserne.

Anonymkode: 946b9...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå Moto G6 plus.

Og overvåking får man vel sikkert med uansett. Bryr meg lite 😁

Anonymkode: ca132...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du Iphone SE fordi det er iphonen du har råd til eller fordi du ønsker liten skjerm?

Anonymkode: 58e57...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone SE har veldig liten skjerm, jeg hadde den før. Og nå som jeg har en iphone XR, så ser jeg hvor utrolig liten skjermen til SE er. 

Anonymkode: cad94...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, alle! :)

Jeg synes også SE har liten skjerm... Jeg ville jo helst hatt 8 plus f.eks, men nå er telefonen min ødelagt og jeg har ikke råd til å bruke mer enn ca 3500 på ny.

Jeg har liksom "alltid" hatt iPhone så er veldig komfortabel med å fortsette med det... Men så har vel Huawei bedre telefoner til billigere pris etter som jeg har skjønt?

Hm, er fortsatt ikke noe klokere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har SE, og elsker den på grunn av liten skjerm. Men jeg ville ikke kjøpt ny SE nå. Den er jo "discontinued" og det vil ikke ta veldig mange år før det ikke lenger er mulig å få siste oppdatering av iOS.

Har du vurdert en annen telefon brukt? Er vel ett av mobilselskapene som nå selger "knapt brukte" mobiltelefoner med garanti og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Takk for svar, alle! :)

Jeg synes også SE har liten skjerm... Jeg ville jo helst hatt 8 plus f.eks, men nå er telefonen min ødelagt og jeg har ikke råd til å bruke mer enn ca 3500 på ny.

Jeg har liksom "alltid" hatt iPhone så er veldig komfortabel med å fortsette med det... Men så har vel Huawei bedre telefoner til billigere pris etter som jeg har skjønt?

Hm, er fortsatt ikke noe klokere...

Kona har Huawei og er kjempefornøyd. Hun har "alltid" hatt iPhone, men gitt klar beskjed om at hun velger Huawei neste gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...