AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Er det bare jeg som overtenker? Har snakket med en i em god stund. Vi møttes for første gang i august, så etter han kom hjem fra ferie. Så begynte vi å snakke på Skype( vi snakker ca 2-3 timer hver kveld). Har snakket der ofte, hvertfall hver dag de siste tre ukene( bortsett fra to dager da jeg var borte, men da skrev vi mange meldinger). Vi møttes sist lørdag, og skal møtes igjen nå lørdag. Jeg liker han veldig godt, men han er vanskelig og forstå seg på. Han er veldig sjenert, og ikke fra Norge. Merker kulturen og at han ikke er så god på norsk endel ganger. Feks at han sier han får veldig dårlig samvittighet hvis vi har avtalt å skype og han må avlyse pga ting. Altså jeg bryr meg ikke om det. Ting kan skje i løpet av dagen. Dette har bare skjedd to ganger, en pga at bremsene hans røyk på bilen og han måtte fikse det( fikk kun hjelp den kvelden også ville han ha det fikset til han skulle kjøre og møte meg dagen etterpå)og i dag hvor han har jobbet fra 06.00-17.00 Han har vært veldig kort på meldinger i dag, men det er han som tok kontakt og skrev, så skrev vi litt. Han sa han var veldig sliten og hadde vondt i hodet. Så han spurte om vi kunne skype i morgen. Så skrev han i dag at han kanskje får 3 uker fri i jula. Jeg svarte at jeg forstår at han vil feire jul sammen med familie og venner fremfor alene i Norge. Så skrev jeg vi før møtes oftere før jul da. han skrev ja, vi må prøve det, men jeg må jobbe også.( hvorfor skrive det? Alle må jobbe🤨 Jeg forstår jo alt folk må på jobb) Han sender alltid god morgen melding også skriver vi alltid litt da han er ferdig på jobb så skyper vi på kvelden. Han tar alltid kontakt igjen etter skype og skriver god natt. Han har sagt at han liker å snakke med meg og møte meg. At jeg er pen, snill osv. Pga språk har han sagt at det er mye han vil si, men han klarer ikke. Han har også spurt hva jeg syntes og han sier at han ikke forstår hvorfor jeg bruker tid på han. Føler meg litt redd fordi overtenker og tror at han holder meg for narr akkurat slik som han jeg datet sist. Anonymkode: 4fa54...f23
Tapas Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Ja alle mennesker er helt like og han nye burde straffes siden din ex date gjorde deg for narr...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 14 minutter siden, Tapas skrev: Ja alle mennesker er helt like og han nye burde straffes siden din ex date gjorde deg for narr... Det er ikke helt det jeg mener. Jeg vil ikke ødelegge pga hva tidligere dater( er ikke snakk om bare en). Skulle ønske jeg visste litt mer om hva han tenker. Har ikke datet på veldig mange år, og føler at alt er helt annerledes nå som jeg er 34 og ikke 24. Har veldig lite erfaring med dating også, da jeg og eksen møttes ca to ganger og var sammen til jeg var 30. ts Anonymkode: 4fa54...f23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå