Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg kjæreste. Han tar en master og har to jobber. Vi bor to timer unna hverandre. 

Har blitt syk så jeg ikke kan reise til han i morgen. Hans svar er at han vil savne meg sååå mye. Ungene kommer fre og blir en uke. Foreslår ikke å komme til meg. Orker ikke drama, så jeg har avtalt med FF å treffe han i stedet. 

Og så får jeg fade det rolig ut. 

Hva gjør dere med kjærester som er lite intr i å treffe dere? Slår opp? Venter og ser det an? Pga ting og tang får vi mest sannsynlig ikke møtt hverandre på en mnd hvis vi ikke treffes i morgen.

Anonymkode: 7086f...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått meg kjæreste. Han tar en master og har to jobber. Vi bor to timer unna hverandre. 

Har blitt syk så jeg ikke kan reise til han i morgen. Hans svar er at han vil savne meg sååå mye. Ungene kommer fre og blir en uke. Foreslår ikke å komme til meg. Orker ikke drama, så jeg har avtalt med FF å treffe han i stedet. 

Og så får jeg fade det rolig ut. 

Hva gjør dere med kjærester som er lite intr i å treffe dere? Slår opp? Venter og ser det an? Pga ting og tang får vi mest sannsynlig ikke møtt hverandre på en mnd hvis vi ikke treffes i morgen.

Du har både ff og kjæreste? 

Tuller du nå? 

Anonymkode: 0b6fa...ab3

• Liker 10
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har både ff og kjæreste? 

Tuller du nå? 

Anonymkode: 0b6fa...ab3

Jeg begynte å lure på om jeg leste rett :klo:

Endret av NancyDrew
  • Liker 3
Skrevet

Vent nå.... du skal ghoste kjæresten din samtidig som du skal knulle på ff? Eeeh, skjønner godt at han ikke tilbød seg å komme, du sa jo du er syk og ga ikke uttrykk for at han heller kunne komme, han er vel, i motsetning til deg, et anstendig menneske som gir deg rom. Men slå opp du, du virker ikke noe glad i ham.

Anonymkode: e7446...e87

• Liker 19
Skrevet

Gjør han en tjeneste og avslutt forholdet.

• Liker 7
Skrevet

Her forsto jeg heller lite. 

Du er syk, og kan ikke reise til ham, mens han som har to jobber og master å tenke på skulle kommet til deg når du er syk? (Har han overhodet anledning til å komme?) Når han ikke kommer, og du er for syk til å komme til ham, så treffer du heller FF? Noe som tilsier at egentlig er du ikke så syk... og det er vel du som ikke prioriterer å reise til ham, selv om det var avtalt, og du egentlig ikke er for syk til det? 

Så det er du som er den uinteresserte kjæresten. Hva han burde gjøre med det? Han burde slå opp med deg! 

• Liker 5
Skrevet

Omg! Dette var dårlig.. stakkars han, håper han også hadde en ff da, hele tiden når dere to er i forhold :)

• Liker 2
Skrevet

Tror det beste for han, er hvis du dumper han.

Orker du å ha masse sex, så orker du å dra til kjæresten din. Da jeg er syk, så vil jeg ikke å ha besøk.

Anonymkode: aec8a...081

Skrevet

Du skal fade forholdet ut fordi han ikke tilbyr seg å komme til deg når du er syk og han har pappahelg?

Altså...

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Hva faen. For en total søppeloppførsel! 

Foreslo du i det minste at kanskje han kan komme til deg? Du slår opp med kjæresten du ikke vil ha noe med å gjøre før du puler en annen. Hvorfor skal han ønske deg egentlig når dette er sånn du er? Er det en sånn kjæreste du ville ønsket deg?

Her er det på tide å ta seg en kikk i speilet før du feier for andres dør. 

Skrevet

Jeg har bedt ham komme til meg, da jeg trengte omsorg fra ham. Men han nektet. Det er ikke han som har barn, men meg. Jeg ønsket å gå tilbake til vennskap, og fikk beskjed om at jeg var egoistisk og selvsentrert. For min del kunne han bare ryke og reise da. Men så har vi snakket sammen og funnet ut av det. 

Men jeg er nok ødelagt fra mitt forrige forhold, for FF har vært her, og jeg har ikke dårlig samvittighet en plass. Tror jeg aldri kommer til å stole på en mann igjen. Ever. I kveld skal han på en fest, og jeg regner med at han fikser seg et eller annet i løpet av kvelden. Jeg regner med at han også har seg med andre. Menn som han, som forteller hvordan de er, juger som regel, og det får han bare gjøre. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Ring fastlegen, bestill time og fortell..  Høres ut som du trenger henvisning til DPS. 

Skrevet

Jeg har litt problemer med å forstå dette.

1. Du skulle til kjæresten din dagen etter innlegget ble skrevet, altså på en fredag.
2. Du er blitt syk, og kan ikke reise likevel. Så langt - greit nok. Men så:
3. Ungene kommer til deg på fredag.
Skulle barna dine liksom vært alene hvis du hadde holdt deg frisk, da?? :klo: 
...og da har jeg ikke engang kommet til FF..

Anonymkode: 6412d...809

• Liker 3
Skrevet

Vel. Kaosforhold som er over nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...