Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere forventet i lønn i en stilling med lederansvar i et selskap med 120 ansatte? 

Anonymkode: 82331...378

Skrevet

Er det ingen som vet ca. ?

Skrevet

Det kommer helt an på en million ting sånn ca. Hvilken utdannelse har du? Hvilken yrkesretning er det? Er det mange mellomledere? Hvordan er arbeidstiden? Arbeidsmengden? Ansvaret? For å nevne noe....

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, altflyter skrev:

Det kommer helt an på en million ting sånn ca. Hvilken utdannelse har du? Hvilken yrkesretning er det? Er det mange mellomledere? Hvordan er arbeidstiden? Arbeidsmengden? Ansvaret? For å nevne noe....

Stort ansvar, fag utdannet på universitet, 100% ++ arbeidstid / mengde, få mellomledere. 

Skrevet

Dette avhenger selvsagt av hvor i landet. Lønningene er lavere på bygda, men i Oslo-området rundt en million. 

På steder med lavere boligpriser og høyere arbeidsledighet ca 800.000. 

Anonymkode: c16fb...72e

Skrevet

Er 120 blitt et lite firma? 

Anonymkode: d5125...bcb

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette avhenger selvsagt av hvor i landet. Lønningene er lavere på bygda, men i Oslo-området rundt en million. 

På steder med lavere boligpriser og høyere arbeidsledighet ca 800.000. 

Oi, det var mye! 

Innehar en slik stilling på 450 000. Har jeg dårlig lønn? 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, det var mye! 

Innehar en slik stilling på 450 000. Har jeg dårlig lønn? 

Jeg misforsto deg kanskje. Trodde du var leder for hele bedriften. 😄

Hvor mange er du leder for da? Bransje? Har du budsjettansvar også?

Skrevet

Jeg er daglig leder for et lite firma, 6 ansatte i Oslo, detaljhandel. Har 500.000 og synes det er lav lønn i forhold til ansvar og arb.mengde.

Anonymkode: 75237...200

Skrevet

Det kommer jo an på en million ting som andre sier. 

Jeg jobbet faktisk i et firma med 120 ansatte i min forrige jobb. Tror nok direktøren lå på en 3-4 mill. De andre direktørene kanskje 1-2 mill., tror nok salgssjefene tjente en del mer enn de som var på produkt eller HR. Andre mellomledere alt fra 400-700 000. Jeg hadde sjef i tittelen min, men hadde ikke personalansvar, mer en fagsjef. Hadde 600 000.

Nå jobber jeg i en større bedrift og har ingen ledertittel, bare en "senior" slengt på en meningsløs backoffice-tittel, tjener nå 750 000. 

Anonymkode: 8296b...fd9

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo an på en million ting som andre sier. 

Jeg jobbet faktisk i et firma med 120 ansatte i min forrige jobb. Tror nok direktøren lå på en 3-4 mill. De andre direktørene kanskje 1-2 mill., tror nok salgssjefene tjente en del mer enn de som var på produkt eller HR. Andre mellomledere alt fra 400-700 000. Jeg hadde sjef i tittelen min, men hadde ikke personalansvar, mer en fagsjef. Hadde 600 000.

Nå jobber jeg i en større bedrift og har ingen ledertittel, bare en "senior" slengt på en meningsløs backoffice-tittel, tjener nå 750 000. 

Anonymkode: 8296b...fd9

👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...