Gå til innhold

Hva gjør dere med gamle bursdagskort, julekort osv. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en skikkelig opprydding av hjemmet, er lei av rot og å aldri finne det jeg trenger. I den anledning lurer jeg på hva dere gjør med alt av kort dere har mottatt ved diverse anledninger? Tar dere vare på i kasser/album eller kaster dere med engang/etterhvert? Jeg kjenner det sitter langt inne å kaste, men samtidig er jo ikke dette noe jeg tar frem med glede og leser heller....

Anonymkode: 2d798...94c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går i søpla etter å ha hatt det liggende noen år. Kan like gjerne starte å kaste dem umiddelbart selv om det føles litt slemt.

Anonymkode: 5f087...911

• Liker 3
Skrevet

Kaster det. Julekort kastes etter nyttår, bursdagskort blir liggende i en ukes tid. Orker ikke og gidder ikke å samle på kort med bilder av folks dyr eller unger i trau med nisselue på.

Anonymkode: 75f75...be8

• Liker 4
Gjest fleur de lis
Skrevet

Tar vare på et par, resirkulerer resten :)

Det kan du gjøre med god samvittighet. Når spurte du sist noen om de fremdeles har julekortet ditt fra 2013 liksom. 😛

Skrevet

Jeg tar vare på alle kort med fotografier. Resten kaster jeg.

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Ja, heller mot å kaste kjenner jeg. Til dere med barn, kaster dere kortene de får også? Hehe, har visst litt vanskelig for å kvitte meg med ting andre gir gitt.

Anonymkode: 2d798...94c

Skrevet

Jeg resirkulerer det meste ganske raskt. Har en skoeske i et skap hvor jeg legger de som er minneverdige/de som folk har lagt mye jobb i. Et håndskrevet brev er verdt mer for meg enn disse ferdiglagde julekortene med barn på.

Skrevet

I mange år tok jeg vare på kortene som hadde bilder, men nå går det meste i søpla. Det blir for mye etterhvert, og jeg ser jo aldri på dem igjen. 

Skrevet

Jeg har kortene fremme i jula og kaster dem når jeg rydder bort julepynten.

Bursdagskort kaster jeg stort sett når gjestene har gått ;)

Skrevet

Kort med bilder tar jeg vare på, fordi jeg bare har et vennepar med barn, så blir ikke mange kort.

Men resten av kortene går i søpla ganske fort. Synes kort er en unødvendig ting. 

Anonymkode: 34fac...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...