Gå til innhold

Hva gjør dere med gamle bursdagskort, julekort osv. ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder på med en skikkelig opprydding av hjemmet, er lei av rot og å aldri finne det jeg trenger. I den anledning lurer jeg på hva dere gjør med alt av kort dere har mottatt ved diverse anledninger? Tar dere vare på i kasser/album eller kaster dere med engang/etterhvert? Jeg kjenner det sitter langt inne å kaste, men samtidig er jo ikke dette noe jeg tar frem med glede og leser heller....

Anonymkode: 2d798...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går i søpla etter å ha hatt det liggende noen år. Kan like gjerne starte å kaste dem umiddelbart selv om det føles litt slemt.

Anonymkode: 5f087...911

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster det. Julekort kastes etter nyttår, bursdagskort blir liggende i en ukes tid. Orker ikke og gidder ikke å samle på kort med bilder av folks dyr eller unger i trau med nisselue på.

Anonymkode: 75f75...be8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fleur de lis

Tar vare på et par, resirkulerer resten :)

Det kan du gjøre med god samvittighet. Når spurte du sist noen om de fremdeles har julekortet ditt fra 2013 liksom. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Ja, heller mot å kaste kjenner jeg. Til dere med barn, kaster dere kortene de får også? Hehe, har visst litt vanskelig for å kvitte meg med ting andre gir gitt.

Anonymkode: 2d798...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg resirkulerer det meste ganske raskt. Har en skoeske i et skap hvor jeg legger de som er minneverdige/de som folk har lagt mye jobb i. Et håndskrevet brev er verdt mer for meg enn disse ferdiglagde julekortene med barn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange år tok jeg vare på kortene som hadde bilder, men nå går det meste i søpla. Det blir for mye etterhvert, og jeg ser jo aldri på dem igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kortene fremme i jula og kaster dem når jeg rydder bort julepynten.

Bursdagskort kaster jeg stort sett når gjestene har gått ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort med bilder tar jeg vare på, fordi jeg bare har et vennepar med barn, så blir ikke mange kort.

Men resten av kortene går i søpla ganske fort. Synes kort er en unødvendig ting. 

Anonymkode: 34fac...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...