AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Om dere bare er interesert i sex bruker dere å kysse, kose, stryke og klemme, holde hender, spoone og kjæle med damen etter sex? Er det noen følelser invollvert om en mann gjør dette etter sex? Dette skjer med en mann jeg har sex med av og til, lurer litt på hvorfor han gjør det om han bare vil ha sex? Jeg som kvinne hadde ivertfall ikke kjælet slik med en mann etter sex om jeg kun ville knulle og nå klimaks. Anonymkode: 29db7...035
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Han ene jeg har sex med gjør også det. Holder meg i hånda når vi puler, smiler når han ser på meg, spooner, klemmer, kysser og kliner, sover over. Men jeg hører ingenting ellers, så tviler på at det ligger så mye ekte kjærlighet i det. Anonymkode: cd778...785 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ene jeg har sex med gjør også det. Holder meg i hånda når vi puler, smiler når han ser på meg, spooner, klemmer, kysser og kliner, sover over. Men jeg hører ingenting ellers, så tviler på at det ligger så mye ekte kjærlighet i det. Anonymkode: cd778...785 Det er akuratt slik han "min" er også, alt det du beskriver. Si meg holder vi på med samme mann🙄 Ts Anonymkode: 29db7...035
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er akuratt slik han "min" er også, alt det du beskriver. Si meg holder vi på med samme mann🙄 Ts Anonymkode: 29db7...035 Det kan veldig godt være, han er ganske hemmelighetsfull! Anonymkode: cd778...785
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan veldig godt være, han er ganske hemmelighetsfull! Anonymkode: cd778...785 Det er han duden min også... ts Anonymkode: 29db7...035
annebanane Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 ja gjør det, også hvis jeg ikke er forelsket i den jeg ligger med. Anonymkode: 979cb...1a5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #8 Skrevet 14. november 2018 Jøss da er vel jeg da kald og kynisk for jeg ville aldri ha kost og kjælt slik med en mann jeg absolutt ikke hadde noen som helst følelser for. Ts Anonymkode: 29db7...035
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #9 Skrevet 14. november 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Om dere bare er interesert i sex bruker dere å kysse, kose, stryke og klemme, holde hender, spoone og kjæle med damen etter sex? Er det noen følelser invollvert om en mann gjør dette etter sex? Dette skjer med en mann jeg har sex med av og til, lurer litt på hvorfor han gjør det om han bare vil ha sex? Anonymkode: 29db7...035 Fordi etter at vi har tømt oss får vi masse endorfiner i hodet, og da blir vi veldig avslappet og glade. Quote Jeg som kvinne hadde ivertfall ikke kjælet slik med en mann etter sex om jeg kun ville knulle og nå klimaks. Noen fisker er kaldere enn andre. Anonymkode: 80476...9a7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #10 Skrevet 14. november 2018 Så tøm og røm er bare en myte det da?🤔 Anonymkode: 29db7...035
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #11 Skrevet 14. november 2018 Tror du virkelig at alle menn tenker og oppfører seg på samme måte? som om dem er ett individ uten egne tanker, følelser og væremåte? Hvorfor spørr du alle andre menn på ett fremmed forum, anonymt, uten å vite om du får trollesvar, kun svar fra jenter, eller what ever, istedet for å snakke med fyren det faktisk gjelder? Sjansen for at du blir brukt øker iallefall betraktelig når du er så stakkarslig at du ikke kan spørre han noe så enkelt... Anonymkode: 152c8...48e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå