AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Har flyttet til USA for ca. 1,5 år siden og elsker det, men savner SÅNN norske damer. Jeg visste ikke hvor bortskjemt jeg var. Norske damer er så vakre, naturlige, det er rett og slett mye mer «tæl» i de om man kan si det sånn. Savner ikke Norge i det hele tatt, men kan ikke se for meg å ende opp med en amerikaner. Anonymkode: 0784f...ac9 8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Norske kvinner er da ikke mer naturlige enn andre dessverre. Anonymkode: d125e...fd8 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norske kvinner er da ikke mer naturlige enn andre dessverre. Anonymkode: d125e...fd8 Kler seg og sminker seg mer nedtonet da. Ts Anonymkode: 0784f...ac9 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 Kjæresten min bodde i usa en periode for en del år siden, og konkluderte med at han skulle ikke ha en amerikansk dame Så dere er nok enige. Han fant meg til slutt da, ble norsk dame på han Anonymkode: 07588...fdb 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har flyttet til USA for ca. 1,5 år siden og elsker det, men savner SÅNN norske damer. Jeg visste ikke hvor bortskjemt jeg var. Norske damer er så vakre, naturlige, det er rett og slett mye mer «tæl» i de om man kan si det sånn. Savner ikke Norge i det hele tatt, men kan ikke se for meg å ende opp med en amerikaner. Anonymkode: 0784f...ac9 Hahaha... Mistenker det er en dame som har skrevet dettet for å løfte norske damer. Du glemte å slenge med arrogante, lykkejegere og nevnte jeg arrogante... Jeg tror du hadde løpt kjapt tilbake til USA etter kun 1 mnds tid her. Ta deg en tur over så er jeg villig til å satse alle sparepengene og alle dominopoengene mine på at det er enklere å møte mer jordnære og mer åpne damer i andre land en de i Norge. Anonymkode: 2454e...c35 4
Egenskap Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 OK? så hvorfor ikke gjøre noe med saken, enn å syte på en forum.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 Hvor i USA bor du? Det stemmer nok at "looken" er ganske mye mer sminket og går under kategorien "tacky" for nordmenn. Det handler mest om at Norge er et rikt land og USA er et stort land med mange fattige mennesker. Det som er middelklasse for dem er underklasse for oss. Anonymkode: 9410c...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #8 Skrevet 14. november 2018 Det er også en ganske overfladisk kultur : "oh, my god!" Alt er AWSOME, hva er da awsome lissom... Men det kommer jo an på hvem man møter... Men har hørt mange amerikanere beskrive skandinaviske jenter som mye mer naturlige. Anonymkode: c6b36...70c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #9 Skrevet 15. november 2018 Det er i hvert fall ikke lett å skulle få seg en norsk dame. Jeg er tydeligvis god nok for utenlandske studenter og slik, for de viser meg interesse, men aldri blitt vist noe interesse av en norsk en 😕 Anonymkode: 458f1...e54 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #10 Skrevet 15. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor i USA bor du? Det stemmer nok at "looken" er ganske mye mer sminket og går under kategorien "tacky" for nordmenn. Det handler mest om at Norge er et rikt land og USA er et stort land med mange fattige mennesker. Det som er middelklasse for dem er underklasse for oss. Anonymkode: 9410c...ae0 Nord i California. Det er masse negler og masse mørk sminke og diverse. Stivpyntet hele tiden, det er ikke min greie. ts Anonymkode: 0784f...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #11 Skrevet 15. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha... Mistenker det er en dame som har skrevet dettet for å løfte norske damer. Du glemte å slenge med arrogante, lykkejegere og nevnte jeg arrogante... Jeg tror du hadde løpt kjapt tilbake til USA etter kun 1 mnds tid her. Ta deg en tur over så er jeg villig til å satse alle sparepengene og alle dominopoengene mine på at det er enklere å møte mer jordnære og mer åpne damer i andre land en de i Norge. Anonymkode: 2454e...c35 At norske damer ser mer naturlige ut, var det noe rart å si? Jeg har da bodd mesteparten av livet mitt i Norge, så jeg vet hva jeg snakker om. Ts Anonymkode: 0784f...ac9 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #12 Skrevet 15. november 2018 12 timer siden, Egenskap skrev: OK? så hvorfor ikke gjøre noe med saken, enn å syte på en forum. Hva skal jeg «gjøre» med det da? Flytte fra det stedet jeg bor og jobber og trives, for å prøve å finne en norsk dame? Ts Anonymkode: 0784f...ac9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #13 Skrevet 15. november 2018 Hm, det er vel kanskje andre nordmenn der også? Om det er noen arrangementer eller steder å treffe andre nordmenn så kan du kanskje gå dit og prøve å treffe noen? Anonymkode: e1f55...7af
Gjest hind Skrevet 15. november 2018 #14 Skrevet 15. november 2018 Takk, holdt jeg på å si. Det er hyggelig å lese noe positivt om oss her til en forandring Det er jo veldig mange nordmenn i USA da, og det må vel være mulig å finne en norsk kvinne der du er? Det finnes ulike norske foreninger i de fleste byer av litt størrelse.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #15 Skrevet 15. november 2018 Norske kvinner savner ikke deg. De har funnet seg godt til rette med nye landsmenn. Anonymkode: 9d918...80d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #16 Skrevet 15. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Norske kvinner savner ikke deg. De har funnet seg godt til rette med nye landsmenn. Anonymkode: 9d918...80d Anonymkode: 48410...429 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #17 Skrevet 15. november 2018 USA er veldig mye forskjellig, og kvinnene er ikke helt de samme i Hollywood som i en småby i midtvesten. Du finner nok ei du liker. Anonymkode: 44240...642
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #18 Skrevet 15. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At norske damer ser mer naturlige ut, var det noe rart å si? Jeg har da bodd mesteparten av livet mitt i Norge, så jeg vet hva jeg snakker om. Ts Anonymkode: 0784f...ac9 Ja jeg kan jeg si meg enig at de ser naturlig ut i forhold til Silicon Valley damene. Men ellers i verden så ser de ikke så naturlig ut. Når jeg har norske damer over på overnatting så rer jeg sengen med plastikk og så laken over. Slik at sminken ikke trekker ned til madrassen. Anonymkode: 2454e...c35
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #19 Skrevet 15. november 2018 Herregud, hvis han savner norske damer så la han gjøre det. Denne tråden er ikke for å slenge dritt om norske damer bare fordi dere har dårlige erfaringer eller foretrekker noe annet. Anonymkode: e1f55...7af 3
Egenskap Skrevet 15. november 2018 #20 Skrevet 15. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg «gjøre» med det da? Flytte fra det stedet jeg bor og jobber og trives, for å prøve å finne en norsk dame? Ts Anonymkode: 0784f...ac9 nei, inviter norsk dame til deg, betal flybillett for henne, og du har norsk kvinne.... eller let etter norske kvinner der du bor... uansett jeg tror det finnes fantastiske amerikanske kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå