Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat

Fremhevede innlegg

Skrevet
shab skrev (3 timer siden):

I tillegg gjorde de alt for å ikke få operasjon på et av de yngste barna selv om legene ønsket dette. Nå har legene tilrettelagt og planlagt for å prøve lengre uten operasjon, men da vil de plutselig ha operasjon likevel. Jeg forstår det er tungt, men ja.. 

ja, det var litt merkelig alt sammen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Smått ironisk at han løvepappaen legger ut  på snap i dag (eller i går?) at han har slettet noen som la han til som venn da det viste seg å være et barn og barn skal ikke være på sosiale medier. Men å utlevere de i egne kanaler er tydeligvis innafor?

Endret av Maskopi
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Noen som vet om hun som hadde en datter som het Rebecca (?) er blitt av? Ungdom, med vistnok veldig store problemer. Moren utleverte henne veldig mye.

Lenge siden hun har hatt snappen nå...

• Liker 1
Skrevet
forkjølajente skrev (1 time siden):

Noen som vet om hun som hadde en datter som het Rebecca (?) er blitt av? Ungdom, med vistnok veldig store problemer. Moren utleverte henne veldig mye.

Lenge siden hun har hatt snappen nå...

Hun er fast på Autismeforeldrene. Utleverer fremdeles barnet maksimalt der. Problemene er selvsagt minst like store som før.

• Liker 2
Skrevet
Mmmwhatever skrev (10 minutter siden):

Hun er fast på Autismeforeldrene. Utleverer fremdeles barnet maksimalt der. Problemene er selvsagt minst like store som før.

Aha,det er der hun er,ja! 

Stakkars jente...

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (16 timer siden):

Løvemammaene som organisasjon gjør en god jobb også drar de den jobben ned i søla med den snappen. Det er skikkelig trist, for det er dessverre svært vanskelig å vise respekt og støtte organisasjonen (økonomisk) når de holder på sånn. For de som trenger hjelp blir det også et etisk dilemma, på om de skal søke støtte av en organisasjon som "selger" den medisinske historien til så mange unger. 

Dette er et viktig poeng. Jeg hadde gladelig støttet organisasjonen, men vegrer meg nettopp pga denne snappen. Jeg er SÅ i mot å utlevere barn, og særlig sårbare barn! Det er virkelig helt forkastelig! 

• Liker 3
Skrevet

Gårsdagens snapper er et eksempel på hva som er galt med den kanalen. Hun eksponerer og deler masse info om eldstebarnet som har diagnoser, men skjermer yngste som er frisk. 
Begrunnelsen er at eldste ikke er «oppegående» nok til noensinne å forstå at h*n blir eksponert.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Gårsdagens snapper er et eksempel på hva som er galt med den kanalen. Hun eksponerer og deler masse info om eldstebarnet som har diagnoser, men skjermer yngste som er frisk. 
Begrunnelsen er at eldste ikke er «oppegående» nok til noensinne å forstå at h*n blir eksponert.

Helt enig. Det sagt så skal hun ha for at eksponeringa av datter er drastisk redusert på egen Instagram konto i alle fall, hun er generelt mye mindre aktiv der enn før, og nå eksponerer hun mest egne helseopplysninger og utfordringer, flytting osv. 

• Liker 1
Skrevet
Ninaen skrev (2 timer siden):

Helt enig. Det sagt så skal hun ha for at eksponeringa av datter er drastisk redusert på egen Instagram konto i alle fall, hun er generelt mye mindre aktiv der enn før, og nå eksponerer hun mest egne helseopplysninger og utfordringer, flytting osv. 

Jeg følger henne ikke privat, men bra hvis hun eksponerer mindre der!

Under gårsdagen snapping for Løvemammaene ble eldstebarnet, som vanlig, heftig eksponert dessverre.

Skrevet
FruRosa skrev (46 minutter siden):

Jeg følger henne ikke privat, men bra hvis hun eksponerer mindre der!

Under gårsdagen snapping for Løvemammaene ble eldstebarnet, som vanlig, heftig eksponert dessverre.

Det er faktisk minimalt på Instagram nå. Stor endring ila siste året, og særlig etter at hun og R (far til minste) ble sammen igjen. Både bilder og (helse)opplysninger.

Skrevet
Ninaen skrev (2 timer siden):

Det er faktisk minimalt på Instagram nå. Stor endring ila siste året, og særlig etter at hun og R (far til minste) ble sammen igjen. Både bilder og (helse)opplysninger.

Men full kok på snæpp...

Skrevet
mariie skrev (1 time siden):

Men full kok på snæpp...

Privat eller løvemammaene?

Skrevet

Det er nesten verre at hun eksponerer på Løvemammaene enn privat. Løvemammaene har vel mange flere følgere?

• Liker 1
Skrevet
Ninaen skrev (21 timer siden):

Privat eller løvemammaene?

Privat

Skrevet

Jeg prøver å ikke generalisere for snapkanalen har mange gode snapper med ulike historier/erfaringer, men.... 

Mange (gjeste)snappere hos løvemammaene opp gjennom årene som nå tjener penger på sosiale medier. Første steg på veien dit har vært snap-dager etterfulgt av oppfordring til å følge historien deres videre på egne kanaler. Typisk yrke: Pleiepenger og/eller Drifts- eller arbeidsleder i BPA-firma + ulik mengde spons.

• Liker 5
Skrevet
smurfebuss skrev (På 24.8.2025 den 15.48):

Jeg regner med de tjener penger på Snapchat - har de gått ut noe sted med info om det?

For en tid tilbake ble det "plutselig" mange avbrudd med reklame i løpet av en snap-dag. Jeg husker jeg reagerte på at det var flere avbrudd enn hos andre kanaler jeg følger. Så ja, noe penger må vel komme inn?

Skrevet

Har de reklame på kanalen? Hjelpe meg, blir bare verre og verre. 

Skrevet
Millie- skrev (På 27.8.2025 den 11.55):

Har de reklame på kanalen? Hjelpe meg, blir bare verre og verre. 

Alle har vel reklame på Snap? Det er jo sånn Snap tjener penger. 
Ellers er jeg enig i at det er noen av gjestene de har hatt som nok tjener litt for mye på eksponeringen sin til at det er greit at de bruker Løvemammaene til å skaffe seg flere følgere. 

Skrevet
shab skrev (På 26.8.2025 den 23.11):

Jeg prøver å ikke generalisere for snapkanalen har mange gode snapper med ulike historier/erfaringer, men.... 

Mange (gjeste)snappere hos løvemammaene opp gjennom årene som nå tjener penger på sosiale medier. Første steg på veien dit har vært snap-dager etterfulgt av oppfordring til å følge historien deres videre på egne kanaler. Typisk yrke: Pleiepenger og/eller Drifts- eller arbeidsleder i BPA-firma + ulik mengde spons.

Dette syns jeg er et bra og viktig poeng. Skillet mellom å dele for å spre kunnskap og å dele for å skape inntekt er hos flere ganske uklar.

Jeg gjentar gjerne til det kjedsommelige at jeg har sett snappere på den kontoen der man knapt ser et snev av barnet, likevel treffer budskapet med klart og tydelig.

Jeg skjønner godt at mennesker i deres situasjon har behov for et nettverk, og jeg vet at systemet rundt er helt skakkjørt på mange områder, det finnes likevel genser for hva som skal og bør deles.

Det sagt så føler jeg snappene til de som mistet barna sine var informative. Det kan kanskje ses på som utlevering til siste slutt, men jeg tror at for mennesker i samme båt kan dette være godt å se.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Mmmwhatever skrev (8 timer siden):

Alle har vel reklame på Snap? Det er jo sånn Snap tjener penger. 

Nei. Det er en rekke krav for å få plass i stallen til SC,der man kan tjene penger.

Og når man fyller disse kravene,er det også valgfritt å slå denne funksjonen av/på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...