Gå til innhold

Tinder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ved kjøp av Tinder Gull, kan man se ALLE som har likt deg, altså de du allerede har sveipet venstre på? Eller kun de du ikke har sveipet på? 🤓 noen som har erfaring?

Anonymkode: ae069...b5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De du sveiper bort forsvinner.

Anonymkode: 9ecbc...60b

Skrevet (endret)

Tror de er borte 

Endret av Emkany
Skrevet

Mener ikke når man eventuelt har kjøpt, men de man har sveipet bort før man kjøper. Altså: er de du har sveipet bort «lost» eller kommer de også på «listen» selv om de er sveipet bort? 

Skrevet

De kommer ikke på listen.

Anonymkode: 9ecbc...60b

Skrevet (endret)

Det rare er at noen profiler dukker opp på listen igjen og igjen. Disse mennene må jo slette og lage ny profil med samme bilde omtrent en gang i uka. Som om det gir dem bedre sjanse! Det er jo bare veldig creepy! Føler meg jo nesten forfulgt. haha

Endret av McMary
Skrevet

Selv de du sveiper nei på kommer opp på lista på Tinder Gull om de har likt deg. Iallefall om du ikke er kjempepopulær. Så du er bare innbilsk. Jeg er mann og ser de damene jeg sveiper nei på i har likt deg lista.

Anonymkode: 2a90c...4ea

Skrevet

Så da kan jeg finne igjen noen jeg tidligere har sveipa nei på? - var det jeg håpet på.

Skrevet

Ja så lenge de sviper ja på deg igjen. Jeg ser det samme damene igjen hver dag. uavhengig om jeg sveiper ja eller nei på de.

Anonymkode: 2a90c...4ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...